AVISO : INCORPORACIÓN DO ALUMNADO DE INFANTIL AS AULAS.

MAÑÁ MÉRCORES, OS NENOS E NENAS  DE INFANTIL VOLVERÁN AS AULAS CO HORARIO HABITUAL.

Descanso do 2º trimestre

Hoxe mércores 27 de marzo empezan as vacacións de descanso do 2º trimestre, coas festas de Semana Santa e  San Telmo.

Volveremos o martes 9 de abril.

COMUNICADO DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP DE PAZOS DE REIS

Seguindo a nova publicada na prensa o día 08 de xaneiro de 2013 na que se fala da posibilidade de dar outros usos á finca da Lagarteira e na que se explicita, así mesmo, que a construción do novo Colexio de Pazos de Reis non será inminente, aínda que non se renuncia ao proxecto, o Claustro de Profesorado, a ANPA e o Consello Escolar do CEIP de Pazos de Reis, por unanimidade, manifestan que consideran que o goberno local debería seguir insistindo na necesidade da construción, da nova escola na finca da Lagarteira, que foi adquirida hai xusto un ano, para tal fin, para lograr que a parroquia de Pazos de Reis conte no menor tempo posible cunha nova escola de Ensino Infantil e Primario (CEIP), xa que a actual carece de espazo para acoller o número de alumnos e de actividades que se realizan.

O CEIP de Pazos de Reis está situado no lugar de Porteliña e ten carencias tanto en espazo aberto como edificado para as funcións que desenvolve unha escola actual.

A edificación actual fixo en 2008 o seu 50 aniversario. Neste tempo mantívose coa estrutura inicial, non sendo a conversión das antigas vivendas dos mestres en espazos para a escola. Hai un módulo prefabricado, colocado de maneira provisional por un curso, e xa leva 5 anos, que se atopa moi deteriorado, e en calquera momento poderíamos ter que deixar de utilizalo. O número de alumnos/as escolarizados neste CEIP medra de ano en ano e  prevese que o incremento siga nos próximos cursos, e poderíase ter que deixar fóra a algún neno ou nena que viva na parroquia. Actualmente acolle 125 nenos e nenas.

Consideramos que debería ser prioritaria a opción de manter en Pazos de Reis a escolarización do  alumnado de Infantil e Primaria, dotando ao CEIP dun equipamento axeitado, tanto no que atinxe á edificación coma aos espazos abertos con que debe contar. Este compromiso a prol dun novo CEIP para Pazos de Reis xa foi manifestado á comunidade educativa polo goberno local e pola Consellería de Educación, pero neste momento está parada e silenciada calquera iniciativa en relación coa construción do novo colexio, que consideramos que é prioritaria para a utilización dos terreos indicados, xa que ese é o cometido para o que se mercaron e é unha necesidade real.

Mentres non se fai efectiva a construción do novo centro educativo, solicitamos por parte do goberno local e da Entidade Menor un esforzo na realización das reformas e arranxos pertinentes para que o desenvolvemento das tarefas educativas se leve a cabo cun mínimo de dignidade para a comunidade educativa.