Iniciar sesión: Acceso

4º Curso

RAP DAS EMOCIÓNS

O alumnado de 4º de Ed. Primaria, participou na creación e interpretación dun rap sobre as emocións primarias: ledicia, tristeza, noxo, medo, ira e sorpresa. Dende o CEIP Plurilingüe Os Tilos, non queriamos deixar pasar a oportunidade de introducir conceptos tan importantes como son as emocións e a educación emocional, tan presentes no desenvolvemento integral dos nenos e nenas.

Visita Paco Barreiro

O venres 29 de abril, visitounos o escritor Paco Barreiro, autor de  "O Pirata Ataripo". O alumnado de cuarto desfrutou dunha charla moi amena e participativa.

CINE NUMAX LE PETIT PRINCE

ALUMNOS DE 4º VISITARON O MERCADO DA PRAZA DE ABASTOS E A LIBRARÍA COUCEIRO DE SANTIAGO

Posted in

O luns 18 de decembro os alumnos/as de 4º de Primaria visitaron o Mercado da Praza de Abastos e a Libraría Couceiro de Santiago de Compostela. Na Praza de Abastos recorreron os diferentes postos de carnicería,  chacinería, peixes e mariscos e as froitarías; e na Couceiro lles explicaron como elaboraban os libros na antigüedade e que materiais se utilizaban Tamén tiveron tempo para disfrutar da lectura .

Podedes ver máis fotos desta visita na galería de imaxes.

Visita a Cortegada

(Máis fotos na galería)

Os de 4º celebramos así o final do 1º trimestre

Posted in

Acabou o 1º trimestre e celebrámolo. Pasarémolo ben no Nadal e empezaremos o 2º trimestre con moita ilusión e ganas de traballar.

Vai á galería para ver máis fotos.

Festas de outono: MAGOSTO

Fin de curso

Posted in

Rematou o curso. Para celebralo fixemos festa!

Na aula fixemos un gran banquete. Tamén cantamos, bailamos e quitamos fotos do grupo para levar de recordo.

Despois, como o tempo nolo permitiu, saímos á carballeira. Alí xogamos, pasámolo de marabilla!

Por último a profesora dounos as notas e despedímonos, sobre todo de Uxía e de Rafa que o ano que ven non estarán aquí. Rafa volve a Córdoba e Uxía vaise a outro colexio. Moita sorte compañeiros!

4º B (Ver máis fotos na galería)