Iniciar sesión: Acceso

Dinamización Lingüística

Xela Arias

O Día das Letras Galegas este ano, dedícase á creadora, editora, tradutora e mestra Xela Arias. Se clicades na imaxe dela, atoparedes un webmix sobre a autora.

Conferencia virtual con Ledicia Costas. (Semana do Libro)

Co gallo da celebración da Semana do Libro, o alumnado de quinto recibiu a visita da autora Ledicia Costas. Por mor da pandemia este enconcontro mudouse ao ámbito dixital. Os nenos e nenas tiveron a oportunidade de entrevistarse coa escritora a través dunha conferencia virtual. Entre moitos temas que abordaron, destaca o intercambio de reflexións sobre o libro "Vampira de biblioteca".

Grazas Ledicia!

O Tendal de Tilandra (Semana do Libro: 19 ao 23 de abril)

O venres 23 de Abril celebramos  o Día Mundial do Libro . Esta data é un motivo para valorar a importancia da lectura.  Dende o centro tentamos fomentar o desenvolvemento dos nenos-as como lectores.

Recomendacións lectoras para o Día do libro

O alumnado de sexto de educación primaria, queren recomerdarvos algúns dos seus libros favoritos. Debuxaron a portada do libro e gravaron un audio. Se utilizades un lector de códigos qr, escoitaredes unha breve reseña dese libro. Esperamos que desfrutedes coas nosas recomendacións. Comezade xa!!!

Regueifando con Tilandra

Obradoiro impartido por Lupe Blanco para o alumnado de sexto de Primaria.

O obxectivo principal foi a difusión da improvisación oral en galego a través das regueifas contribuíndo deste xeito á promoción do uso da Lingua Galega.

VISITA AO CORAZÓN DO SALÓN TEATRO

O mércores 7 de abril o alumnado de quinto e sexto participou na visita en liña ao corazón do Salón Teatro do Centro Dramático Galego. Con anterioridade traballamos nas aulas a unidade didáctica "Das musas ao teatro". Na visita virtual os alumn@s visualizaron as partes dun teatro e as profesións vinculadas ao mesmo. Resultou unha experiencia motivadora e fascinante.

21 de marzo. Día da Poesía

Este 21 de marzo, coincidindo co inicio da primavera, celebramos o Día Mundial da Poesía. En tempos de coronavirus, a poesía é a vacina contra a incerteza e os medos que nos asolan. Dende o centro buscamos reflectir as Emocións do noso alumnado a través de poemas e obras de arte, proxectando os seus sentimentos, baixo o título "Poesía por un tubo". Deste xeito promovemos a poesía como manifestación da súa creatividade literaria e artística.

8 de marzo. Día Internacional da Muller

O día 8 de marzo do 2021 celebramos o Día Internacional da  Muller co lema "Mulleres Líderes  nas  Artes" en consonancia co PDI  "Emocionarte con Tilandra".

Coas actividades desenvolvidas  poñemos en valor os grandes esforzos que realizan as mulleres e nenas de todo o mundo para forxar un mundo mellor e máis igualitario e recuperarse da pandemia da Covid 19.

24 de Febreiro. Día de Rosalía.

Co gallo do" Día de Rosalía" e tendo como referente as verbas que María Mayoral adicou a  Rosalía" El Ruiseñor de la Poesía Gallega", deseñamos diversas actividades tendo presente a musicalidade  da poesía da autora relacionada co PDI "EmocionArte con Tilandra".

Partindo de que a Música e a Poesía son ARTE, cada curso representou nunha nota musical, unha Poesía de Rosalía e buscamos algunha relación con diferentes obras de arte (pintura). Unha vez plasmado nas notas, colocáronse nun pentagrama para decorar o mural.

Entroido en familia

As familias do colexio celebraron o Entroido e compartiron connosco as súas vivencias.

GRAZAS FAMILIAS!