PDI: Diferentemente iguais

Mandatos de Tilandra

Un curso máis, celebramos O Entroido no colexio. Para comezar, ao longo da semana cumpriremos os Mandatos de Tilandra. Non esquezades que son acumulativos.

Así que toca divertirse!

LUNS

Se no Entroido queres gozar,

FESTA DE NADAL

Para rematar o primeiro trimestre do curso, celebramos unha festa de Nadal. O alumnado de Ed. infantil e 1º de Ed. Primaria desfrutaron dun espectáculo de títeres: "O Nadal na Fraga" de Títeres Cascanueces e os cursos de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria cantaron e bailaron coa discoteca móbil Animus.

POSTAIS DE NADAL 2022

Cada ano polo Nadal, organizamos no centro un concurso de postais, que posteriormente son as encargadas de felicitar as festas á comunidade educativa. As postais gañadoras deste curso foron as seguintes:

Postal en grupo de 2º A de Ed. Primaria

Postal gañadora de 6º A de Ed. Infantil: Lucas Boado Silva.

NORABOA!

2º E A PORTA VIOLETA

O alumnado de segundo preparou e gravou co gallo do Día Internacional da non violencia de xénero, a canción: "A porta violeta".

NADAL DIFERENTEMENTE IGUAL

Como todos os anos celebramos O Nadal, con actividades que enchen o colexio de luz, cor e ledicia dos máis pequenos, que viven ilusionados estas datas. Aquí vos deixamos unhas fotografías para que olledes o realizado.

SAÍDA AO AUDITORIO CONSTANTE LISTE

O alumnado que pertence a Aula de Teatro do IES de Cacheiras, representou para nós a súa obra: "As maletas dos contos viaxeiros".  Alí atopamos antigos alumn@s do colexio. Viñemos encantados!  Os nenos e nenas de quinto e sexto desfrutaron do espectáculo!

Moitas grazas pola invitación!

OS VULCANÓLOGOS DE 3º

Na clase de Ciencias Naturais, os nenos-as de 3º recrearon o funcionamento  dunvolcán  en  erupción.

Para o desenvolvemento da  actividade construiron  nas aulas os volcáns con distintos materiais.  Estudaron as partes e o seu funcionamento. Posteriormente amosáronllelo ao alumnado de 1º e 4º de E.P.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

Aquí vos deixamos as nosas recomendación lectoras para o Nadal 2022. Atoparedes suxestións para os máis pequerech@s, para os median@s e para @s maiores do colexio. Todas as lecturas teñen a temática do PDI deste curso: Diferentemente iguais. Esperamos que desfrutedes do tempo de lecer cun bo libro.

Bo Nadal!