Iniciar sesión: Acceso

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. - CURSO 2020/2021 -

Posted in

Convocatoria Xunta de Galicia:

Extracto da Orde:

DESTINATARIOS DE

- Axudas para adquirir libros de texto: Alumnado que cursará 1º e 2º de Educación Primaria no 2020-2021.

- Fondo Solidario de Libros de Texto:  Alumnado que curasará e 3º  e 4º de Primaria no 2020-2021.

- Axudas para adquirir material escolar:  Alumnado de Educación  Primaria

Con renda inferior ou igual a 6000€

Cunha discapacidade igual ou superior ao 65%.

En garda ou tutela pola Xunta de Galicia.

O alumnado que cursará  5º e 6º de educación primaria no 2020-2021, ao estar incluído no programa E-Dixgal pode solicitar a axuda para material escolar, pero non para libros de texto.

PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES

O formulario da solicitude está dispoñible:

A solicitude será única para todos os fillos/as que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2020-2021. No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica enpregando a aplicación Fondolibros, será necesaria a presentación dunha solicitude por alumno/a.

DOCUMENTACIÓN

• Anexo I da solicitude e Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar deben entregarse asinadas). Pódese descargar no seguinte ligazón: Anexos I e II.
  • Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. En caso de non dispoñer de libro de familia, só en casos excepcionais se poderá aceptar:
    •  Certificado ou volante de convivencia.
    • Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

LEMBREN

- Presentar a solicitude, a poder ser antes do 8 de xuño.

- Debido á situación actual, no centro non se fan fotocopias.

- Uso obrigatorio de máscara.