Blogue de admin

Recreos divertidos

Propostas para a Semana do Libro

Saída AFundación

Unha aventura artística cos pequenos e pequenas artistas de 1º e 2º de primaria! Hoxe mergullámonos no mundo de Picasso nunha emocionante saída educativa na que visitamos unha exposición única que inspirou aos nosos estudantes para explorar a súa creatividade e talento.

Actividade de vela

Como cada venres, o alumnado de 5º e 6º de primaria participa en fascinantes actividades acuáticas. A través destas actividades, os nenos e nenas non só desenvolven habilidades e destrezas físicas, senón que tamén aprenden sobre a importancia do coidado da auga e o medio ambiente acuático.

Navega con Rumbo

Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo

No CEIP O Areal, estivemos aprendendo sobre o autismo e como entender e apoiar ás persoas que viven con este trastorno. Como parte das nosas actividades, os nosos estudantes crearon fermosos muíños de papel, un símbolo que representa a diversidade e a singularidade de cada individuo como unha fortaleza. Celebrando as diferenzas de cada persoa, hoxe no Día de Conciencia do Autismo, comprometémonos a continuar aprendendo, crecendo e construíndo unha contorna máis inclusiva e acolledora para todos/as.

Admisión alumnado

Vacacións!

Terapia con cans

Hoxe estamos emocionados e emocionadas de compartir un vídeo que seguramente volverá traer sorrisos e alegría a todos os recunchos da nosa comunidade escolar. Pois hoxe tivemos a visita de Montegatto, unha empresa dedicada a ofrecer terapia con cans. Si, oíches ben! Terapia con cans para todos os nenos e nenas do colexio do CEIP O Areal!

Que é exactamente a terapia con cans? Bueno, é moito máis que simplemente pasar tempo con estes adorables animais. Montegatto utiliza a interacción con cans especialmente adestrados para proporcionar apoio emocional, aliviar o estrés, fomentar a confianza e mellorar as habilidades sociais e cognitivas dos participantes. É unha experiencia que vai máis aló das palabras e que deixa unha impresión duradeira en todos aqueles que teñen a oportunidade de experimentala.