CONTACTO CO CENTRO

COÑECE O NOSO CENTRO

SECRETARÍA: 982870322 (horario 9:00 a 9:50)

XEFATURA DE ESTUDOS: 982870323

DIRECCIÓN: 982870321

CORREO ELECTRÓNICO: ceip.numero1.foz@edu.xunta.gal

PLAN DE CONVIVENCIA

MENÚ SETEMBRO

INICIO DE CURSO

Estimadas familias,

O curso escolar dará comezo o vindeiro xoves 8 de setembro. Neste día o horario será de 10:00 a 14:00 horas e comedor escolar de 14:00 a 15:30 horas.

Durante o curso escolar, as entradas e saídas do centro realizaranse do seguinte xeito:

-          -  Cursos de Educación Infantil, 1º e 2º de Primaria: porta principal (Eduardo Pondal).

-          -  Cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria: acceso ao patio pola cancela da rúa Alfonso X.

-          Poderán acceder a partir das 8:50 h., agás o 8 de setembro que será dende as 9:50.

-          O alumnado entrará só, sendo o profesorado o encargado da súa custodia e a organización por cursos para a subida ás aulas.

-          Aqueles pais que precisen acceder ao centro, poderán facelo unha vez o alumnado se incorpore ás súas aulas.

De outubro a maio, en horario de 15:30 a 17:00 horas, darán comezo as gardas de tarde de profesorado para o alumnado de comedor que por motivos de conciliación familiar precisen un tempo de custodia no centro.

REUNIÓNS PRINCIPIO DE CURSO:

-          1º de Educación Primaria: luns 12 de setembro ás 16:30 horas.

-      3º e 4º de Educación Primaria: luns 12 de setembro ás 16:00 horas.

-          6ºA e 6ºB de Educación Primaria: luns 12 de setembro ás 17:00 horas.

-          5º e 6º de Educación Infantil: mércores 14 de setembro ás 16:30 horas.

-          5º de Educación Primaria: martes 20 de setembro ás 16:00 horas.

RESERVA PRAZA - COMEDOR E MADRUGADORES

Aquelas familias que desexen facer uso do servizo de Comedor Escolar e/ou do servizo de Madrugadores ofertado pola ANPA, deberán cubrir o seguinte formulario para reservar a praza.

Os usuarios de Comedor Escolar deberán presentar no centro o "Anexo II, modelo de autodeclaración e especificacións" antes do 8 de setembro (presencialmente ou por correo electrónico: ceip.numero1.foz@edu.xunta.gal).

ANEXO II, MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS

XORNAL ESCOLAR - PAROLADAS Nº 60

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2022/2023

Listado de libros de texto para o curso escolar 2022/2023

LIBROS DE TEXTO - 22/23

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

Aberto o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022/2023.

O prazo rematará o 22 de xuño de 2022.

Destinatarios:

- Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º e 4º de Educación Primaria.

- Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria.

- Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en Educación Primaria.

Forma de presentación:

- A solicitude será única para todos os fillos.

- Presentación no centro do modelo ED330B  e anexo II.

- Presentación por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B e anexos) dispoñible na aplicación fondo libros, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

- O formulario da solicitude tamén estará dispoñible no centro educativo e na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Beneficiarios:

Poden consultar os requisitos segundo a renda per cápita familiar para a concesión das axudas  no seguinte enlace:

- ORDE do 29 de abril de 2022.

INFORMACIÓN COVID

Publicación da comunicación conxunta das Consellerías de Sanidade e Educación sobre a Xestión de contactos estreitos covid-19 no ámbito educativo:

COMUNICACIÓN

RECOMENDACIÓNS PREVENTIVAS PARA CONTACTOS ESTREITOS

ADMISIÓN ALUMNADO - CURSO 2022/2023

O prazo de reserva de matrícula estará aberto dende o 3 ao 21 de marzo, ambos inclusive.

Xornada de portas abertas o 7 de marzo ás 17:00 horas.

TRÍPTICO INFORMATIVO

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de admisión de xeito manual (impreso ED550B, anexo) ou a través da aplicación (solicitudes>admisión>crear).

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica, para o que se precisará de Chave 365 ou certificado dixital.