Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Luns Abril 13, 2020 »
Start: 13/04/2020 23:55

Texto da Consellería:

Con motivo do mantemento da situación de emerxencia de saúde pública causada polo COVID-19, e conseguinte suspensión da actividade lectiva presencial desde o pasado 13 de marzo,  unha vez rematadas as vacacións de semana santa e coa finalidade que os centros educativos poidan iniciar a organización da súa actividade neste terceiro trimestre:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave. Así mesmo, os centros educativos avaliarán as medidas a adoptar para a atención ao seu alumnado con maiores dificultades de acceso á educación no actual contexto.

2.- Unha vez teña lugar a xuntanza da Conferencia Sectorial de Educación, prevista para o vindeiro mércores, 15 de abril, na que participan o Ministerio de Educación e Formación Profesional e as Comunidades Autónomas, coa finalidade de coordinar as medidas concretas a adoptar para o desenvolvemento do terceiro trimestre e final do curso 2019/2020, ditaranse as instrucións que procedan.

- En canto recibamos información máis precisa, a partir desa reunión do mércores, vos poderemos aclarar algunhas dúbidas que nos consultades; mentres, plantexamos unha primeira semana de repaso con tarefas sinxelas.

- Nada máis poidamos saber se o terceiro trimestre se adicará a repaso, si se poderá ampliar contidos, se os contidos virán predeterminados logo dun acordo nacional, se serán avaliables, se se entregarán tarefas, como dar resposta á fenda dixital para chegar a todo o alumnado... nada máis poidamos saber todo isto volo faremos saber.

Paciencia e moito ánimo nesta situación tan complicada. SAÚDE!