Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Xoves Abril 02, 2020 »
Xov
Start: 02/04/2020 09:13

Mediante o Real decreto 463/2020, do 14 de marzo, publicado no BOE número 67, do 14 de marzo, declarouse o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19. E Seguindo as instruccións ditadas o pasado 27 de marzo de 2020 pola Consellería de Educación, tomamos as seguintes medidas:

• Os mestres e mestras fixemos as reunións de avaliación do 2º trimestre de xeito telemático.
  • Para facer a avaliación, só tivemos en conta o traballo do alumnado ata o día 13 de marzo de 2020. As tarefas do periodo de suspensión de clases non son evaluables.
  • Para poder ver as cualificacións dos vosos fillos/as, precisades empregar AbalarMóbil.
  • As cualificacións publicaranse na aplicación AbalarMóbil o vindeiro venres día 3 de abril ás 14:00 h. (nesta entrada tedes o manual de uso)
  • Durante a Semana Santa (do 4 ao 13 de abril ambos incluídos), non seguiremos enviando tarefas diarias ao alumnado. É tempo para que descansen e desconecten.
  • De cara ao comezo do 3º trimestre, estamos agardando as novas instrucións para poder organizarnos e comunicarvos como vai ser todo. A previsión é dunha reunión do Ministerio e as CCAA o día 11 de abril.
Start: 02/04/2020 09:15

As cualificacións do alumnado correspondentes á segunda avaliación vanse publicar o venres día 3 de abril ás 14h. A partir desa hora teredes acceso ás mesmas a través dos vosos teléfonos na aplicación abalarMobil.

É preciso que descarguedes e instaledes a aplicación abalarMobil nos vosos teléfonos.

No arquivo adxunto tedes un manual resumido de instalación e consulta das cualifiacións dos vosos fillos/as.

NOTA: Tamén incluímos o arquivo co manual de uso íntegro, con todas as funcionalidades que máis adiante habilitaremos.