Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Xoves Marzo 12, 2020 »
Xov
Start: 12/03/2020 14:46

A partir do luns 16 de marzo o centro estará pechado, suspendéndose polo tanto os servizos de transporte, comedor, excursións e todo tipo de actividades extraescolares. A atención ao público farase telefónicamente de 10 a 13h no 886110532 ou vía correo electrónico ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal (non se atenderá presencialmente).

Continuaremos actualizando esta entrada.

Un saúdo,

O Equipo Directivo.

*Actualización ás 19:39h do 12/03/20: publícanse as medidas a adoptar no seguinte enlace http://www.edu.xunta.gal/portal/medidas-coronavirusMedidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia covid-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020.

*Actualización ás 11:47h do 13/03/20: debido ao peche de todos os centros educativos dende o luns 16, todos aqueles alumnos/as que teñan libros, libretas, estoxos... na aula que desexen recoller, poden facelo durante a maná de hoxe. Agora mesmo o profesorado se atopa seleccionando as tarefas a enviar durante o período no que o centro se atope pechado. A partir do luns farémosvos saber como acceder ás mesmas.

*Actualización ás 20:08h do 13/03/20: a presentación de SOLICITUDES DE ADMISIÓN prolóngase, e finalizará unha semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

*Actualización ás 23:47h do 15/03/20: Nos centros educativos de todos os niveis de ensino non universitario de mais de seis unidades solo permanecerá en réxime de quendas unha persoa do equipo directivo do centro de 10 a 13 horasEn todo caso, tal como xa explicamos, non se atenderá presencialmente a ningunha persoa; a atención será telefónica e telemática.