Blogues

CONTRATOS-PROGRAMA CURSO 2019-20

5º e 6º: Actividades Semana do 8 ao 12 de xuño

Bo día nen@s!

Tedes unha semana máis actualizados os Symbaloos correspondentes aos vosos cursos. Xa tedes novos xogos e actividades propostas para seguir dándolle algo de traballo ao coco.

Ademáis esta semana propóñovos un reto! ¿lembrades que cando aínda podiamos ir ao centro falamos das doblaxes? pois tedes na carpeta de Lengua do Google Drive toda a información sobre esta actividad de doblaxe. Animádevos! Estou desexando ver os diálogos que elaborades!

Como sempre vos digo, calqueira dúbida, cuestión ou problema que vos poida xurdir tédesme dispoñible a través da dirección de correo adrianpumar@edu.xunta.gal

Aquí deixo os enlaces aos vosos Symbaloos:

5º CURSO: Symbaloo

6º CURSO: Symbaloo

Moito ánimo que xa queda pouco para rematar o curso!

Adrián.

Familias Requeteartísticas

Estimadas familias requeteartísticas:

Non queremos rematar este curso sen disfrutar dunha nova expresión da vosa arte, que podedes plasmar na realización desta especial tarefa.

Trátase de facer unha interpretación persoal e familiar dun cadro famoso, de calquer estilo e xénero. Podedes utilizar libremente tamén a técnica e materiais (fotografía, collage, pintura, debuxo, fotografía e pintura, debuxo e collage…).

- Tamaño: A4, indicando por detrás autor/es e título no que se basea, así como os vosos nomes.

- Prazo de presentación: ata o venres 4 de xuño.

- Lugar de entrega: podedes facernos chegar as vosas obras maestras a través das titoras.

Dádelle renda solta á vosa creatividade! Queremos facer unha exposición das vosas obras mestras ata o final de curso.

Aquí tedes algúns espectaculares exemplos:

Autorretrato de Van Gogh

Ofelia de John Everett Millais

MOITÍSIMAS GRAZAS!!!

ENGLISH 6

Enjoy this video made with the interesting works of the 6th grade children about Famous Painters

OBRADOIRO DE ROBÓTICA 5º e 6º

Para información sobre o obradoiro de robótica preme na imaxe

1 curta e 4 cancións para o día da Paz

1 CURTA E 4 CANCIÓNS PARA O DÍA DA PAZ

CURTA: E QUE PODO FACER EU?

CANCIÓN  Nº1: O MUNDO É GRANDE

CANCIÓN Nº2: CANTARELA DOS NEN@S

CANCIÓN Nº 3: EU TEÑO ALGUÉN

CANCIÓN Nº 4: MÓVETE

XANEIRO, DÍA DA PAZ 2021

Cada 30 de xaneiro dende o ano 1964 celébrase o Día Escolar da Non violencia e a Paz.

Nesta data conmemórase a Mahatma Gandhi, a quen curiosamente non lle foi nunca concecido o Premio Nobel da Paz.

DÍA DA PAZ 2021

XANEIRO MES DA PAZ 2021

Cada 30 de xaneiro desde o ano 1964, celébrase o Día Escolar da Non Violencia e a Paz.

Nesta data conmemórase a Mahatma Gandhi, a quen curiosamente non lle foi nunca concedido o Premio Nobel da Paz.

NÓS: PALABRA DO ANO

Nin pandemia, nin gromo, nin máscara, nin seteiro, nin vacina. NÓS, foi proclamada Palabra do Ano 2020.

"A lingua é un espello do que somos, do que queremos ser, do que nos ocupa e preocupa en cada momento a cada un, a cada un de nós; a todos e todas como sociedade"

Nadal 3ºA

Os nenos e nenas de 3ºA queren mostrarvos a súa ARTE por Nadal

BO NADAL A TODOS !!!

POR FIN TEMOS XA  A NOSA FELICITACIÓN DE NADAL !!!

QUE PASEDES BOAS FESTAS!!!

PREMEDE NA IMAXE PARA PODER DISFRUTALO