Saídas didácticas

CEAM Villardeciervos

O Ministerio de Educación e Formación Profesional concedeu  ao noso Centro o Programa Centros de Educación ambiental, xunto a mais centros de toda a xeografía española, o que supón que o alumnado de 5º e 6º da EP realizará unha saída didáctica a Villardeciervos na Provincia de Zamora entre o 15 e o 19 de maio, as familias podedes consultar neste enlace o DOCUMENTO DE INCORPORACIÓN do CEAM Villardeciervos, no que vos aclara moitas cuestións ao respecto.

Salida Didáctica de 5º y 6º de Primaria

El pasado  22 de enero de 2020, los alumnos y alumnas de 5º y 6º de Primaria realizaron una salida para asistir a una obra de teatro en inglés en el auditorio AFUNDACIÓN de Pontevedra titulada “Alice´s Adventure”.

Saída Didáctica de 3.º e 4.º de Primaria (escrito por tod@s os nenos e nenas).

El día 6 de noviembre de 2019 fuimos 3.º y 4.º a una excursión en la que visitamos el Café Moderno y el Auditorio Afundación de Pontevedra. Vimos muchas obras de pintores famosos como Francisco de Goya, Diego Velázquez, Picasso y Da Vinci. Había cuadros que tenían rayas, algunos mucho color…

Luego vimos retratos abstractos y realistas, figuras, una cuna con números, manos de madera hechas con hachas… El guía era amable y nos preguntaba cosas sobre lo que veíamos en los cuadros.

Merendamos en el Auditorio Afundación y vimos una obra de teatro que decía que no se podía contaminar. Trataba de Gaia, que es el alma de nuestro planeta, y de que tenemos que cuidar el medioambiente. No nos gustó que algunos niños y niñas de otros coles hablaban mucho y entonces no escuchábamos lo que decían.

Al finalizar el teatro volvimos a montar en el autobús para ir a nuestro colegio y así terminó la excursión de 3.º y 4.º del C.E.I.P. PLURILINGÜE NANTES.

ROTEIRO - BIBLIOTECA

Xuño 2019

Este venres, día 14 de xuño do 2019, as alumnas e os alumnos voluntarios da biblioteca escolar recibiron unha pequena recompensa ó seu labor durante o curso en forma de roteiro ata Sanxenxo.

Na compaña da Policía Local, visitaron a Librería NÓS onde escolleron algún libro para a biblioteca e continuaron ata o Hotel Sanxenxo onde puideron visitar as instalacións e merendar.

Aquí máis fotos!

SAÍDA FIN DE CURSO - A CORUÑA

Maio 2019

Este venres, día 24 de maio do 2019, realizamos no CEIP Plurilingüe Nantes a nosa tradicional saída de fin de curso! Fomos ata a cidade de A Coruña para visitar o Domus e o Aquarium Finisterrae.

VISITA IES DE VILALONGA

Maio 2019

Este martes, día 7 de maio do 2018, os alumnos e as alumnas de 6º curso de primaria visitaron o IES de Vilalonga, no moitos e moitas delas continuarán a súa formación na etapa de secundaria.

ROTEIRO ATA SANXENXO

Maio 2019

Este martes, día 21 de maio do 2019, os alumnos e as alumnas de Infantil realizaron un roteiro ata Sanxenxo na compaña da Policía Local.

SAÍDA Ó TEATRO - "PETER PAN"

Abril 2019

Este martes, día 2 de abril, todo o alumnado do cole asistiu á representación da obra de teatro "Peter Pan" a cargo da COMPAÑÍA CARACOL.

A obra representouse no salón de actos do instituto Francisco Asorey, en Cambados. Trátase da historia dunha compañía de teatro que intenta representar Peter Pan e durante a función acontece de todo.

Estivo xenial!

REFLEXARTE

Marzo 2019

Este venres, día 22 de marzo, o alumnado de 4º curso de primaria participou na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela, na exposición "REFLEXARTE: REFUXIOS SENSORIAIS".

Esta actividade está enmarcada dentro do programa Educación Responsable, e nela reuníronse once centros de nova incorporación a este programa para expoñer os resultados dos seus proxectos.

SAÍDA MUSEO DE PONTEVEDRA

Marzo 2019

Este venres, día 15 de marzo do 2019, os alumnos e as alumnas de 3º e 4º curso de primaria visitaron a Museo de Pontevedra.

Asistiron a unha exposición denominada "De Nómadas a Sedentarios" na que se repasan as épocas do Paleolítico, do Neolítico e do Calcolítico.