Comunicacións COVID

Información sobre protección de datos persoais e condicións de uso

Nos seguintes documentos van as instrucións sobre o uso dos servizos educativos dixitais corporativos no marco da emerxencia sanitaria provocada pola covid 19 e unha clausula informativa.

Reparto de máscaras entre o alumnado de educación primaria

O venres día 13 foi publicada no DOG a Orde do 6 de novembro de 2020, a través da cal se fai público o reparto gratuíto de máscaras para o alumnado de educación primaria. As persoas beneficiarias da axuda de material escolar este curso non teñen que realizar ningún trámite, para os restantes que cumpran os requisitos marcados na Orde terán que presentar a solicitude acompañada da documentación que se menciona.

O prazo de presentación de solicitudes é do 16 ao 27 de novembro de 2020.

Adxuntamos un resumo, no que veredes todas as cuestións importantes: Documentación, quen pode ser beneficiario.... (Acceder)

Orde do 6 de novembro 2020 (Acceder)

Anexos I  e II (Acceder)