Actividades curso 2020.21

Os albergues do camiño

Cliqueade nos diferentes puntos e teredes información sobre os nosos albergues.

Camino de Mosteirón en plena natureza

Finalizamos o trimestre cunha andaina, na que aproveitamos para recoller elementos naturais cos que facer un herbario.

Nesta andaina ata tivermos mensaxes de ánimo para os peregrinos e as peregrinas.

Creación de empresas do camiño 6º B

Na materia de ciencias sociais o alumnado de 6º B traballou a creación de empresas, "creando" empresas para o camiño de Mosteirón.

Sorteo Voz Natura

Por fin temos a nosa primeira colleita do invernadoiro novo... así sorteoamos entre os agricultores e as agriculturas 7 cestas de verduriña. Poñemos un video no que veredes o noso traballo, as nosas plantacións de invernadoiro e de clase e ... o sorteo! Haberá máis sorteos, así que... toca volver plantar!

Enquisa igualdade

Gustaríanos que participásedes nesta enquisa totalmente anónima e voluntaria sobre a "Repartición de tarefas domésticas e da toma de decisións de actividades de lecer no núcleo familiar."

Enlace á enquisa:

O obxectivo final é crear unha base de datos e reflectir os resultados da enquisa mediante gráficas que se expoñerán por todo o colexio para que os/as alumnos/as poidan ver a situación na contorna próxima e comparala cos datos que imos obtendo doutros traballos sobre este tema e así poder sacar conclusións. Estamos ben? Que temos que mellorar? Etc.
Para que este estudo sexa máis relevante gustaríanos facelo anualmente e así poder ver a evolución dos resultados.
Con todo isto podemos incidir desde o colexio nos aspectos que debemos mellorar e valorar positivamente todos aqueles aspectos que van cara unha igualdade na repartición das tarefas domésticas e toma de decisións de actividades de lecer.
Data límite: 7/03/2021

Un recordo para o alumnado que este curso está en secundaria

As mestras María R. e Isabel (titoras 6º , curso 2019.2020), quixeron facer un pequeno agasallo ao alumnado que, agora curso 1º da ESO. Foron entregándolle os diplomas e interesándose por como lles vai nesta nova etapa. Como broche final (diferente pero especial, aprendendo coa pandemia a artellar novos métodos), deixan este video adicado a todos eles e todas elas.

Moita sorte!!

Entroido peregrino

Este ano o entroido, como ben sendo habitual, fixo alusión ao noso proxecto documetado Integrado: O Camiño de Mosteirón, por iso, vestímonos de peregrin@s para facer o camiño polas rúas de Mosteirón. Había tres camiños preparados por idades e, dependendo do que tocase, había que seguir unha indicación diferente.

Á chegada repuxemos forzas con filloas e agua do camiño.

Acompañounos o Servicio Municipal de Emerxencias de Sada.

Comparsa 4º B

O alumnado de 4º Ed. Primaria B creou unha chirigota ben chula para este entroido.

Ánimo peregrin@s!!

@s mestr@s do cole sabemos que estamos pasando unha situación complicada, pero nunca debe faltar o ánimo e que nos sigamos coidando!

Aquí tedes un vídeo dedicado para todo Mosteirón!

Enquisa Patios Dinámicos. Precisamos a vosa axuda!

Estimadas familias,

Necesitamos a vosa colaboración para levar a cabo o Proxecto "Patios Dinámicos", no que buscamos dar opcións de ocio a todo o alumnado do centro e xogar en prol da integración.

O que tedes que facer é animar ás vosas fillas e fillos a que cubran a seguinte enquisa e axudalos a respondela no caso de que sexa necesario.

ENQUISA PATIOS DINÁMICOS (Cliquear no enlace)

Moitas grazas por participar!

O Equipo  do GT "Patios Dinámicos"

Andaina do camiño

Video da primeira andaina fora do cole

Actividade día da paz

Estimadas familias,

Co gallo do Día da Paz o vindeiro día 30 de xaneiro o Equipo de Biblioteca está a preparar unha actividade para a súa conmemoración. Este curso realizaremos varias actividades arredor da lenda xaponesa das mil grúas de papel (grullas en castelán). No seguinte enlace podedes atopar información sobre a historia de Sadako, a súa protagonista:

O CEIP O Mosteirón quere engalanar o centro con estas aves que simbolizan a paz. Por iso propoñemos que cada alumno traia da casa unha grúa feita de papel (de periódico, revista, folio,...) No enlace anterior aparece un vídeo explicativo de como facela. A participación é voluntaria. As grúas que se vaian traendo deixaranse nunha caixa que se facilitará en cada clase co obxectivo de non manipulalas durante varios días por causa da Covid. Poñemos como data límite de entrega o venres 22 de xaneiro.

Agardamos  que a actividade sexa do voso agrado e agradecemos de antemán a vosa participación.

O Equipo de Biblioteca do CEIP O Mosteirón.

Xestións en período non lectivo