Plan de adaptación

no curso 21-22

Achégase o plan de adaptación á situación covid19 para o novo curso 21-22

Fondo Libros e Material escolar

O 7 de xullo publicouse a listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto. As persoas interesadas poderán revisar a listaxe no taboleiro do interior do colexio.

As persoas beneficiarias do FondoLibros ou de vales de libros e material poden pasar a recollelos no colexio de 9:30h a 13:30h.

Dispón de máis información no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmontemogos/node/331

Solicitude Comedor 2021/2022

Poden descargar na seguinte lingazón os impresos para solicitar o comedor para o curso 2021-2022.

Lembramos que esta solicitude teñen que cubrila todas as familias que vaian facer uso deste servizo, estean ou non sendo beneficiarias del no presente curso.

PREME NA SEGUINTE IMAXE PARA ACCEDER Á VISITA VIRTUAL!

RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITRO IES ILLA DE ONS
Todo o alumnado que reservou praza para o IES Illa de Ons resultou admitido.

PREMIO Á BIBLIOTECA DO COLE

No seguinte vídeo podedes ver a entrega da distinción Sello CCB 2019 á categoría de Bibliotecas Escolares na modalidade Educación Primaria ao proxecto 'Feria de la Ciencia y la Literatura: Mujeres y Ciencia' do noso cole. Que grande alegría levamos!

INFORMACIÓN IMPORTANTE ACERCA DA SITUACIÓN COVID19

Achégase a última versión do Plan de Adaptación á situación Covid19 no curso 2020-21. Este documento será susceptible de modificacións dependendo da situación da pandemia.

Tamén podedes consultar a guía resumo coa información máis básica.

É importante que cada mañá se realice a enquisa de autoavaliación, pero non debe entregarse no centro.

Para mellorar a comunicación entre o colexio e a familia, descarga a aplicación Abalar Móbil

Descárgaa de balde no teu móbil.

...................................................................................

Únete a nós no Atópanos: CEIP Montemogos

--------------------------------------------------------

---------------------