Skip to Content

Blog de biblioteca

RECOMENDACIÓNS LECTORAS LEMOSLE - VERÁN 2021

 

Tamén no verán 

un libro na mán.

 

Boas Lecturas para todas e todos!

 

 

Felices Vacacións!

 

ANDAINAS POLO CAMIÑO DE INVERNO

 

Aproveitando que por esta cidade pasa o Camiño de Inverno, que mellor cologón para o Proxecto: "Xacobeo - Camiño de Santiago" que percorrer  algún tramo do camiño situado no concello de Monforte.

Con ilusión, sen importar que estaba previsto que chovera, todos os cursos saíron facer a súa andaina: 

  • O alumnado de percorreu o tramo desde Reigada ao centro da cidade,

 

  • O alumnado de subiron ata San Vicente:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • O alumnado de fixo un percorrido urbano:

 

 

 

  • O alumnado de, seguindo a ruta do Camiño de Inverno sinalizada na cidade, sube ata San Vicente e logo baixa ata a rotonda do Peregrino, situada en A Vide.

 

    • Saímos do colexio dirección Noreste 

    • Cruzamos o Río Cabe 

 

    • Xusto ao cruzar a ponte atopamos unha cuncha de vieira que nos indica a dirección a seguir. Temos que desviarnos porque está cortada.  

    • Continuamos pola Rúa Doutor Casares e Rúa da Costa. Desde esta última entramos no Parque dos Loureiros. Subimos polo sendeiro ata chegar a San Vicente.

  • En San Vicente obserbamos a Torre da Homenaxe e as fermosas vistas da cidade.

  • Descansamos nas escaleiras do Parador e observamos e analizamos a súa fachada.

    • Na Praza de Luís de Gongora, observamos e analizamos o escudo do Pazo dos Condes 

    • Baixamos ata a Praza de España e analizamos o seu cruceiro.

 

    • Continuamos pola Rúa do Comercio, facendo unha parada explicativa sobre a Oficina de Información e o Museo do Viño e Sede do Consello Regulador da Ribeira Sacra.

    • Desvíamonos a ver a Casa máis estreita de Galicia (1,5 m de ancho e 20 m de profundidade) sitúada perto do Museo Lodeiro.

    • Continuamos pola ponte medieval. 

    • Ao final da ponte atopamos un Cruceiro e o Convento das Clarisas, edificio no que se atopa o Museo de Arte Sacro.

    • Tras un breve descanso explicativo diriximonos a Praza de San Antonio. Onde está o Concello e no centro un Cruceiro de base octogonal muy antigo.

    • Xa toca repoñer forzas. Merendamos gardando a distancia de seguridade.

    • Despois da merenda diriximonos a A Vide para intentar a última pregunta do noso formulario sobre que simbolos xacobeos se poden ver na estatúa do peregrino que está na rotonda. Aquí finaliza o noso percorrido polo Camiño de Inverno. Camiño que como indica o peregrino continúa por A Vide.

    • De regreso ao cole facemos outra paradiña para beber e descansar. 

 

 

  • Xa no colexio recollemos os formularios das preguntas coas respostas, un por grupo. A última pregunta, referida as distancias, deberemos volver comprobar pois non había acordo entre os grupos.

 

E para rematar aquí tedes duas imaxes informativas con algunha pregunta por si queredes recordar e fixar información.

 

 

 .........................................................

 

 Unhas andainas moi pracenteiras e didácticas para apreciar o entorno e gozar dunha xornada festiva na compaña dos compañeiros de clase e dos profesores.

 

Bo Camiño!

 

OBRADOIRO DE SENSIBILIZACIÓN COA MEDIADORA COMUNICATIVA ANDREA

 

O día 14 de xuño conmemorase o Día Internacional da Lingua de Signos,

Aproveitando esta conmemoración, durante a semana do 14 ao 18 de xuño, a Mediadora Comunicativa Andrea, realiza obradoiros de sensibilización sobre a diversidade. 

Seguindo o seguinte esquema:

1º   Avaliación previa do que o alumnado entende por Discapacidade, Xordeira, Cegueira, TEA e Trastorno Específico da Linguaxe.


2º  Charla expositiva e reflexiva sobre a diversidade funcional, que é,  as diferentes discapacidades relacionadas co tema da comunicación e os diferentes profesionais que as atende: logopedas, pedagogos, profesionais de audición e linguaxe e os mediadores comunicativos (prrofesionais que traballan principalmente con xordeira e cegueira pero tamén con outras discapacidades como o autismo, o trastorno específico da linguaxe, etc.)

 


3º Realización de actividades de sensibilización experimentais centradas na Cegueira, Xordeira, Autismo e Trastorno Especifico da Linguaxe. Coas que se pretende simular as vivencias destas persoas e os seus interlocutores e acompañantes, sentilas e reflexionar sobre elas.

 

 

Rematamos lembrando:

-As diferentes formas de signar: a propia da lingua de signos que ten a súa propia estructura e a bimodal que é unha forma de signar coa estructura da lingua oral.

- As palabras da escritora xordocega Hellen Keller, "A cegueira separa as persoas das cousas, a xordeira separa ás persoas das persoas".

- A importancia de poñerse no lugar do outro, so así podemos avanzar.

- O Día Internacional da Xordocegueira

 

Grazas Andrea pola túa importante colaboración. 

Non só por estes obradoiros, senon tamén por esa colaboración diaría durante a túa estancia no centro.

Grazas!

 

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

 

Na semana do  5 de xuño estivemos traballando sobre o Medio Ambiente, a importancia de protexelo e como protexelo. 

Todos os seres humanos temos o deber de coidar a Natureza e o compromiso de deixar as futuras xeracións un planeta habitable.

Por iste motivo ilustramos mensaxes de compromiso medioambientais.

Aquí tedes algunhas das moitas mensaxes medioambientais creadas e ilustradas polo alumnado do centro. Non estan todas, algunhas non deu tempo a rematalas e outras quedaron nas aulas, pero o realmente importante é que todos nos concienciamos na importancia de comprometernos no coidado do Medio Ambiente.

 

 

Sodes uns grandes artístas.

Parabéns!

 

 

RECURSOS MANIPULATIVOS

Como complemeto aos proxectos de: "Froitas e Hortalizas, "A cociña" e "Xacobeo - Camiño de Santiago" o equipo de biblioteca elaboramos unha serie de recursos manipulativos.

 

Contos na Radio, CONTOS FAMILIARES, no mes de xuño

 Familias que durante o mes de xuño pasaron por Radio Forte contar, para todos nos, un conto cos seus fillos:

 

 

 

  André (5 anos) y e o seu pai Robert, contan Astronáutica de Carlos Pazos.

  Sofía (3anos) e a súa mamá Rocío, contan Ricitos de Oro

 

  Susana, mamá de Leira e Leira, contan Titiritesa.

 

 Paula e Oscar, nai e pai de Estela (4 anos) e Uxía (3ºA), contan: Loro sin memoria

Nieves, nai de Lois (4 anos), e Lois contan: A vaca que subiu a unha árbore

 

 

Que contos máis chulos!

Grazas!

O ESCORNABOT VISITA A CLASE DE 5 ANOS

Este xoves o escornabot estivo  na clase de 5 anos.

Cada equipo podía escoller entre recoller pole para levar a colmea (escornabot-abella) ou recoller froita para facer unha ensalada de froitas (escornabot-cociñeiro), dous temas previamente traballados por proxectos.

 

 

 

Pasámolo xenial!

PLANTAMOS CABAZAS PEREGRINAS - CAMIÑO DE SANTIAGO

Dentro das actividades relacionadas co Proxecto de Centro "O Camiño de Santiago"

Este mércores, 2 de maio, un grupo de alumnos de 3 anos de infantil saímos ao patio a prantar no xardín unhas cabazas de peregrino, cabaciñas que coñecemos traballado na aula  o vocabulario xacobeo.

 

Acompañan as cabaciñas, previamente plantadas en dúas botas, un bordón (bastón), unha cuncha de vieira e unha cabaza de papel.

Agardamos con ilusión velas medrar e ter unha boa produción para poder compartir con todos e poder colgar do bordón unha cabaza auténtica.

 

ABELLAS ROBÓTICAS (ESCORNABOT) - BIBLIOPATIO

Este mércores, durante o recreo, unha nova actividade de bibliopatio. O escornabot-abella estivo no patio de 3 anos recollendo o néctar das flores para levalo a colmea.

 

 

 

Posteriormente o escornabot achegouse ao alumnado de 1ºB que estaba ao outro lado da valla.

Este tempo primaveral estanos permitindo recuperar as actividades de bibliopatio que tanto nos gustan.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut