Día de...

Música, Instrumentos, Conciertos- Vocabulario (Guía Estudio)

BLOG INGLÉS

Clica na imaxe pa entrar no blog de inglés.

DÍA INTERNACIONAL DA MÚSICA

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

No C.E.I.P. Mestre Manuel García tamén celebramos o día internacional contra a violencia de xénero...por unhas mulleres libres, sin medos, sin discriminación, cun traballo digno, respetada e feliz.

MAIOS E COPLAS DO 2018

Onte, o primeiro día do mes de maio no colexio, cantamos as coplas e bailamos arredor do maio.

Entre tod@s recollemos flores e a ANPA encargouse de facer o maio.

Pasámolo xenial disfrutando unhas coplas cheas de chistes e bromas.

Aquí vos dixamos un par de exemplos e algunhas fotos para recordar o ben que o pasamos.

COPLA DE 5 ANOS

TEMOS QUE APRENDER.

DÍA DA FIBROSE QUÍSTICA

DIA DO AUTISMO

“Rompamos barreiras polo autismo, fagamos una sociedade máis accesible”

Con motivo do día do autismo, celebramos unha semana de actividades relacionadas co Trastorno do Espectro Autista (TEA). Os obxectivos específicos abarcaban un máis xeral que se centrou en saber que podemos facer como compañeiros/as con alumnos/as con TEA, para facilitarlles o seu día a día no centro escolar.

Así, entre outras actividades como a análise de vídeos, a realización de murais, o traballo en equipo e xogos con pictogramas, servíronnos para aprender e concienciarnos sobre o papel que cada un de nós temos para facer, que cada gran sume na atención á diversidade.

Finalmente, tal e como se reflicte nas seguintes fotografías, o alumnado pintamos as nosas mans de cor azul e rompemos barreiras polo autismo. Todo iso, como símbolo de unión e de compromiso para o logro da tolerancia, o respecto e a inclusión.

DÍA MUNDIAL DA RADIO

13 DE FEBREIRO DÍA MUNDIAL DA RADIO

Resultado de imagen de ondas de radio gif

Prema na imaxe para obter información

Dende o CEIP  Mestre Manuel  Garcia participamos con este podcast

realizado: Mauro, Lía, Mar e Adrían; alumnos e alumnas de 6° de E. Primaria

O DÍA MUNDIAL DA EDUCACIÓN AMBIENTAL

Día mundial do medio ambiente by Slidely Photo Gallery

INTERVENCIÓN SOCIOEDUCATIVA EN IGUALDADE E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

COEDUCACIÓN - IGUALDADE

Durante este mes de novembro, leváronse a cabo una serie de actividades orientadas a fomentar o espíritu crítico do alumnado para a igualdade de xénero.

Estas actividades foron impartidas por Mirian Méndez , dende Talentea, e por Rosario Miletich, educadora familiar do concello.

Ao final dos talleres, o día 25, coincidindo co “día internacional contra a violencia do xénero”  foron premiados os mellores debuxos e relatos que fixeron os alumnos e as alumnas  como reflexión da importancia da coeducación.