
Na Educación Infantil, a hora de ler realizouse de xeito flexible durante todo o curso 2022/2023, de tal forma que os nenos/as gozaran da lectura de contos en distintos momentos do día non só na hora de ler e tamén a diversas visitas a nosa biblioteca.
A configuración da hora de ler na aula de 4º Educación Infantil foi realizada pola titora pola titora Mª Pilar Carballo Martínez cos seguintes obxectivos:
Obxectivos:
- Desenrolar a creatividade
- Estimular o interese pola lectura.
- Favorecer a atención e o desenrolo da linguaxe.
- Distinguir a biblioteca escolar da de aula
- Localizar a biblioteca no espazo escolar e familiarizarse con ela.
- Coñecer as normas de comportamento.
- Recoñecer libros, revistas…
Actividades:
- Ler o conto deixando que os nenos e nenas vexan as ilustracións.
- Ensinar a folla portada e tratar que adiviñen o título.
- Imaxinar como e o protagonista e as outras personaxes do conto.
- Contar o conto coas súas propias palabras.
- Describir as personaxes.
- Inventar historias diferentes con esas personaxes.
- Facer un guiñol con algún dos contos que mais lle gustaron.
- Visitamos a biblioteca unha vez a semana entrando en orde e silencio ,dirixirnos o
- noso recuncho.
- Manter silencio e a distancia . visitarémola cando non estén mais nenos e
- nenas.
- Contamos un conto .
- Buscamos contos relacionados con este.
- Colocamos coa axuda da profesora no seu andei correspondente.
- Facemos debuxos : A nosa biblioteca, relacionados co conto…etc.

1º TRIMESTRE:
- “Daniela Pirata”
- “Daniela y las chicas Pirata”
- “Elmer y las emociones”
- “El hilo invisible”
2º TRIMESTRE:
- “Monstruo rosa”
- “Monstruo azul”
- “Paxaro amarillo”
- “Te quiero casi siempre”
- ¿De qué color es un beso?
3º TRIMESTRE:
- “Tomás o bromista”
- “Guapa”
- “Guay”
- “Las jirafas no pueden bailar”
- “Tengo un volcán”