Hora de ler en 1º de Ed. Primaria

Como no resto dos cursos do cole, este ano continuamos realizando a Hora de ler todos os días de 12:00 a 12:20.

A configuración da hora de ler estivo deseñada os luns e martes por Dna. Ana Baranda e os mércores, xoves e venres polos titores do curso.

Ao principio do curso adicamos algunha sesión a coñecer a biblioteca, os usos e normas que a rexen e o préstamo así como a recoñecer os elementos do libro: autor,título, ilustrador..etc.

Na clase traballamos a lectura empregando libros de lectura en galego e castelán, sempre tendo en conta o grao de dificultade das lectura e a capacidade de comprensión lectora que tiñan os nenos e nenas nese momento. Traballouse  tanto a lectura individual como a colectiva.

Os obxectivos perseguidos foron os seguintes:

• Mellorar a capacidade de lectura a fluidez,a velocidade e a comprensión lectora.
  • Ampliar o vocabulario.
  • Traballar a comprensión lectora.
  • Traballar a expresión dramática.
  • Traballar a expresión plástica.
  • Traballar a lectura expresiva de diferentes tipos de textos (poesía,teatro..).
  • Traballar a lectura de maneira individual e colectiva.

Para a súa consecución realizamos as seguintes actividades:

• Lectura de libros propostos propostos polo mestre e adaptados ao nivel lector do alumnado.
  • Actividades de comprensión lectora.
  • Actividades de expresión plástica sobre algunhas das lecturas propostas.
  • Memorización de poemas.

Traballamos lecturas que nos axudadron a coñecer e comunicar os nosos sentimentos e a respectar os sentimentos dos demais en relación ao PDI que se desenvolveu desde a biblioteca. Por iso, dedicamos o curso a traballar os valores e emocións, polo tanto os libros escollidos terán en conta esta temática.

Durante o estado de alarma continuamos traballando a lectura desde as casas de forma individual como se pode ver na seguinte entrada:

Ademais das actividades comentadas, tamén participamos nas actividades organizadas desde a biblioteca como pode ser a mochila viaxeira, contacontos, animación á lectura...