Xéneros musicais do século XX

Breve achegamento aos xéneros da música popular do século XX.

2. Jazz

2.2. Bobby McFerrin

Bobby McFerrin (Manhattan, 11 de marzo de 1950)

É un cantante a capella e director de orquestra estadounidense, moi influenciado polo jazz. É fillo do afamado barítono solista Robert McFerrin. A súa canción «Don't Worry, Be Happy», aparecida na banda sonora da película de 1988 Cocktail protagonizada por Tom Cruise, foi número 1 nas listaxes de Estados Unidos. Tamén colaborou con solistas como os pianistas de jazz Chick Corea e Herbie Hancock e o violonchelista Yo-Yo Ma e coa Saint Paul Chamber Orchestra. É coñecido por ter un gran rango vocal de catro octavas e pola súa habilidade para usar a súa voz para crear efectos de son, como a recreación dun baixo sobresaturado (con overdrive), que logra cantando e golpeando suavemente o seu peito.

En 1987, cantou o tema principal da serie de televisión The Cosby Show e dalgúns comerciais da televisión estadounidense. En 1993, cantou o tema da Pantera Rosa en El hijo de la Pantera Rosa, orixinal de Henry Mancini.