Actividade de colaboración coa UDC

Estimadas familias,

Dentro do programa de colaboración e participación cos servizos externos ao centro, recollido no punto 8 da PXA do curso 2021/22, recollemos a invitación da Universidade de A Coruña para participar nunha actividade que nos parece de moita importancia para a nosa rapazada:

" O impacto dos medios de comunicación na sociedade: Os influencers infantís".

A intención é de escoitar ao alumnado e promover un debate que axude a acadar o obxectivo de favorecer o pensamento crítico de nenas e nenos.

Levarase a cabo durante a semana do 25 ao 29 de abril no marco das materias de Valores Sociais e Cívicos e Relixión a cargo do profesorado do centro, o Departamento de Orientación e dúas docentes da Facultade de Ciencias de Educación da UDC.

Para participar, fíxoselle entrega ao alumnado implicado dunha autorización, que deberá traer asinada antes da realización de dita actividade.

Carta de información ás familias

Proposta de actividade formativa: Desvelando o mundo dos influencers infantís

web do DO