ADMISIÓN ALUMNADO 2022/23

Xa están publicadas as LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO OU NON ADMITIDO PARA O CURSO 2022-23.

Poden consultarse de forma presencial, no taboleiro de anuncios do colexio, en horario de 9 a 14 horas ou a través da Sede electrónica coa chave 365.

*Todo o alumnado que solicitou praza para a etapa de Educación Infantil está admitido no noso centro.

(Por mor da Lei de Protección de datos non é posible tomar fotos de ditas listaxes e difundilas, nen comunicalas por vía telefónica, correo electrónico ou similar. As familias ou quen os represente poden vir consultalas ao colexio)

Tal como establece a convocatoria, ábrese un período de cinco días hábiles para reclamacións desde o 22 ao 28 de abril, ambos inclusive.

As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio.