ACTIVIDADES E RECURSOS PARA FAMILIAS CON ALUMNADO CON TEA

As rutinas habituais da vida do noso alumnado con TEA modificáronse drasticamente, por iso, é importante que os seus familiares e persoas de apoio, que conviven con eles baixo o mesmo teito continuamente estes días, conten cos recursos necesarios para pasar o tempo na casa. No seguinte documento adxunto podedes ver algúns, dos que nos presenta a Confederación Autismo España.Pincha nas direccións e accede directamente a eles.

Recomendacións do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia para a comunidade educativa en relación ao COVID-19

Como xa sabemos que todos e todas debemos gardar estrictamente o período de corentena ao longo dos vindeiros días e permanecer nas nosas casas, desde o Colexio Oficial de Psicoloxía transmiten unha serie de recomendacións elaboradas pola Sección de Psicoloxía Educativa, que van dirixidas a toda a comunidade educativa (alumnado, familias e profesorado.

CONSELLOS PSICOLÓXICOS PARA LARGOS PERÍODOS DE CONFINAMENTO

Elena Sanmartín, psicóloga e educadora social, ofrece uns consellos psicolóxicos para estos días de confinamento dentro da casa. Espero vos sexan de axuda. Ánimo a tod@s!

MANUAL ACCESIBLE PARA COÑECER O CORONAVIRUS PARA ALUMNADO CON TEA

É necesario que o alumnado con TEA comprenda a información sobre o coronavirus, e dende ASPANAES(Santiago) elaboraron un manual sobre o virus e as medidas preventivas que debemos levar a cabo para evitar contaxios. Aquí vos queda nun documento adxunto, preme nel para velo.

RECOMENDACIÓNS DE AUTISMO ESPAÑA E CERMI FRONTE AO COVID-19

Dada a gran dificultade que pode supor para o noso alumnado TEA e as súas familias o confinamento obrigado polo Estado de Alarma en base o Covid-19, dende Autismo España e o CERMI informan de que pese o risco que supón esta situación, e naqueles casos nos que as familias se vexan na necesidade de saír, recoméndase que vaian acompañados da seguinte documentación:

• Certificado oficial de recoñecemento de Discapacidade
  • Prescrición de un/a profesional sanitario o social
  • Copia da Instrución de 19 de marzo de 2020, do Ministerio de Sanidade, pola que se establecen criterios interpretativos para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19
  •  Informes médicos, psicolóxicos ou sociais complementarios nos que se describan as necesidades individuais e/ou a existencia de dificultades conductuais. No  caso de dispor deles

Guía de axuda para afrontar a crise do coronavirus

Aquí van algunhas propostas que poden servir para afrontar mellor a situación, grazas a os compañeiros/as que comparten e publican diversos materiais para toda a población:

Orientaciones para la gestión psicológica de la cuarentena por coronavirus

( Guía del Colegio Oficial de Psicología de Madrid)

IMPORTANTE CRISE DO CORONAVIRUS

Como xa sabemos que todos e todas debemos permanecer nas nosas casas nos vindeiros días, o Departamento de Orientación está a disposición de toda a comunidade educativa para todo aquelo que estimedes conveniente (dúbidas, preguntas, suxerencias..) a través da dirección de correo electrónico do noso centro:

ceip.labarta.pose@edu.xunta.es

Día de Rosalía

O día 24 de Febreiro co gallo do nacemento de Rosalía de Castro, dende a biblioteca do centro en en colaboración con tódalas familias elaborouse un vídeo con algúns dos poemas máis representativos da escritora.

Dende aquí queremos darlle as grazas ás familias pola súa colaboración. Esperamos que vos gusten!

Terceiro ciclo

Segundo ciclo