Categorías de curso

Noticias do sitio

Tarefa escolar para 1º e 2º,

por Marta Álvarez Calleja -

Ola!. Agora, xa se pode dicir, que o curso está practicamente rematado.

Nestas dúas semanas, que quedan de traballo escolar, non vou enviar materia nova nas carpetas. Ide facendo un pouco cada día nos libros e cadernos ao voso ritmo.

A maioría dos contidos, como xa os fun dando nas semanas anteriores, moitos deles son de repaso. De todas formas, sería convinte, si tedes tempo ,en  seguir traballando un pouco no verán e estade pendientes da web do centro por si hai algunha novidade.

Que teñades unhas moi boas e merecidas vacacións e disfrutade do tempo libre.

Xa nos vemos en setembro.

Moitos bicos.

Tarefa escolar do 1 ao 7 de xuño.

por Marta Álvarez Calleja -

Ola ,queridos alumnos,xa queda moi pouco para rematar o curso.

Como xa tedes os libros na casa,a parte do traballo que vos mando,realizaredes as lecturas,tanto 1º como 2º,dos temas 11 do libro de Lengua e do libro de Xuntos.Ademáis os de 1º,faredes as páxinas 79,83 e 87 tamén do libro de Xuntos, correspondentes a C.Sociais e C. da Natureza.

Para a semana que ven,xa só traballaredes nos vosos libros e cuadernillos.

Moitos bicos.

Tarefa escolar do 25 ao 31 de maio.

Ola outra vez.

Nesta semana, imos ver algúns contidos novos.

Para 1º, tanto en Lingua como en Lengua, o verbo.En C. da Natureza, as ferramentas e as máquinas, e en C.Sociais, os medios de transporte.

Para 2º, tanto en Lengua como en Lingua ,as palabras polisémicas. En Matemáticas, as multiplicacións con levadas.

En C. da Natureza ,as máquinas, e en C.Sociais, a regra dos tres rrr e o paso do tempo.Este último somentes para ler.

Temas máis antigos...