COMEDOR ESCOLAR CURSO 20 -21

CURSO 20 - 21

SITUACIÓN EXCEPCIONAL DE COVID-19

Neste curso o funcionamento do noso comedor escolar rexe por un protocolo de funcionamento establecido entre o Concello de Ferrol e a empresa adxudicataria SERUNIÓN e os centros. Mediante este protocolo preténdese garantir en todo momento a seguridade do noso alumnado na prestación deste servizo.

No noso centro para poder levar a cabo este servizo habilitáronse dous espazos.

Os comensais serán distribuidos por grupos estables de convivencia, en sitios fixos, segundo a clase á que pertenzan.

Entre os grupos estables manteranse en todo momento a distancia de seguridade.

É obligatorio o uso de máscara que so deberán sacar durante o momento específico da toma de alimentos

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO NOS SERVIZOS DE XANTARES E ALMORZOS NOS CEIPS DO CONCELLO DE FERROL

PREZOS DOS MENÚS

USUARIOS DO SERVIZO DO COMEDOR

Como novidade este curso, e ante a necesidade de poder garantir a seguridade do noso alumnado, tal como expresa no protocolo, os comensais serán fixos.

Descargar impreso

O horario do servizo de almorzo é de 7:30 a 9:00 h.

O horario do servizo de xantar é de 14:00 a 15:30 h.

(Excepcionalmente poderase ampliar ata as 16:00 h. previa xustificación documental)

MENÚS ESPECIAIS (intolerancias, alerxias alimentarias...): Deberán presentar informe médico.

Persoa responsable do centro no comedor escolar: A directora do centro.

Persoa responsable do comedor escolar no Consello Escolar: Óscar Dominguez Pardal (pai)

Para calquer pregunta, aclaración ou suxestión poden enviar un e-mail aos seguintes enderezos

isaacperalferrol@gmail.com (dirección)

odpardal@live.com.ar (Responsable no consello escolar)

MÁIS INFORMACIÓN

Máis información sobre o comedor escolar con imaxes dos menús, na páxina do Concello de Ferrol, premendo na seguinte imaxe.

CONTROL DA PRESTACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR

Realizado polo Consello Escolar