CRITERIOS E PROCEDEMENTO PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O pasado venres, 13 de novembro a Consellería de Cultura, Educación e Universidade publicou a Orde que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería.

Para saber o alumnado que será beneficiario podedes consultar o resumo de dita orde no anexo correspondente.

O centro establece un horario para a distribución das mesmas entre as familias, agradecendo que no momento de acceso ao centro manteñamos as medidas de seguridade oportunas.

Para calquera dúbida podedes contactar co centro no seguinte teléfono:

AdxuntoTamaño
Orde que regula os criterios e distribución de máscaras entre o alumnado..pdf608.65 KB
RESUMO DOS CRITERIOS QUE REGULAN A DISTRIBUCIÓN DAS MÁSCARAS.pdf334.5 KB
HORARIO DE DISTRIBUCIÓN DAS MÁSCARAS.pdf241.85 KB