FELICITACIÓN NADAL

A CLASE DE 1º DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS

As nenas e nenos de 1º queren desexarvos unhas Felices Festas e que o pasedes moi ben nas vacacións. Vémonos á volta!!!

NADAL

BO NADAL!!!

Celebramos un gran festival de Nadal onde o alumnado realizou unhas actuacións marabillosas, disfrutaron coa actuación de Pakolas(gracias a ANPA) e tamén recibiron a visita do Apalpador, que lles trouxo uns bonitos agasallos. Para rematar o trimestre organizamos unha gran festa de Fin de Ano, e para a ocasión viñeron elegantemente vestidos.
                                                   FELICES VACACIÓNS!!!!

NADAL

Celebrando o Nadal

Os alumnos e alumnas de 1º e 2º fixeron diversas actividades para festexar o Nadal, e tamén recibiron con moita alegría, ao Apalpador que lles trouxo uns agasallos.

ACTUACIÓNS FESTIVAL NADAL 1º CICLO

FESTIVAL NADAL 2014

Queridas familias!!

Aquí deixamos o vídeo editado da nosa espectacular actuación no festival de Nadal deste ano!

Esperamos que vos guste e o pasedes ben nestas entrañables datas!!

Bo Nadal e Feliz 2015!!!