Día da Paz

Plan lector. Día da PAZ

Xa está dispoñible na nosa canle de youtube o vídeo do Plan Lector do Día da Paz, no que, ademais da voz, empregamos a linguaxe de signos. Moitas grazas a Ricardo pola colaboración. Podedes velo premendo neste enlace.

E neste outro podedes ver a actuación do alumnado de 5º e 6º, que interpretaron Imagine, de John Lennon

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos no centro un Plan Lector conxunto con motivo da celebración do Día da Paz. Nel recitamos un poema-canción onde ademais da voz empregamos a linguaxe de signos que estamos a aprender co profe Ricardo ao que lle queremos agradecer a súa colaboración nesta actividade. Nas vindeiras horas publicaremos o enlace para ver os vídeos. Seguide, ata ese momento, desfrutando cos soños de paz do noso alumnado!!!

DÍA DA PAZ

Ola de novo,

Mañá conmemoramos o Día da Paz no centro. Estivemos informándonos sobre Denis Mukwege e Nadia Murad, xa que foron os que acadaron moi merecidamente o Premio Nobel da Paz 2018.

Asimesmo, recordamos a figura de Martin Luther King Jr. e a súa loita pacífica en defensa dos dereitos da persoas de raza negra.

Carreira solidaria Save the Children

Un curso máis, dende o Gandara-Sofán, levaremos a cabo a CARREIRA SOLIDARIA en favor da entidade SAVE THE CHILDREN. Terá lugar o próximo xoves 31 de xaneiro.

A través desta carreira solidaria pretendemos mobilizarnos e loitar para defender os dereitos dos nenos e nenas que viven refuxiados ou son vítimas de conflitos armados.

PAREADOS DE PAZ

DÍA DA PAZ 2018, PAREADOS DE PAZ

Para conmemorar esta data o alumnado creou pareados en torno á temática da Paz que logo lemos nun plan lector conxunto.

FELIZ DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA A TOD@S!!!!

O 30 de xaneiro é o día da Paz e da Non Violencia. Este curso estivo adicado ao premio Nobel da Paz 2015 "Sociedad Civil de Túnez". Cada curso traballou algún aspecto dese país, a primeiro tocoulle a gastronomía e a segundo a vestimenta. O alumnado traballou moito e fixeron uns traballos excelentes.

GRACIAS POLAS DONACIÓNS PARA ALIMENTAR A PAZ. 5 ANOS.

Dende o Gandara-Sofán queremos agrader as nosas familias as donacións de alimentos pola paz que se levou a cabo este mes de xaneiro. Moitas gracias a todos dende a aula de 5 anos.

DÍA DA PAZ. COMO FESTEXAMOS EN 5 ANOS.

Celebramos o día da paz con todo o alumnado do centro. Cantamos e bailamos o "himno da alegría" e levamos a pomba da paz para dar gracias as familias que donaron alimentos para Cruz Vermella.