Samaín

SAMAÍN 2019

Un ano máis chegou a celebración do Samaín ó CEIP Gándara Sofán!!!

E cada ano supera o anterior. Mirade que marabilla de cabazas e disfraces!!!

Noraboa a Sabela Romero por se a gañadora da cabaza máis orixinal e a Alba Eirín por gañar o premio á cabaza máis terrorífica!!!

Agora admirade esta terrorífica colección de imaxes!!!

SAMAÍN SENSORIAL

ESTE MES DE OUTUBRO LEVAMOS A CABO DIFERENTES ACTIVIDADES TERRORÍFICAS PARA CELEBRAR O SAMAÍN:

MESAS SENSORIAIS: QUE ASCO!

SLIM TERRORÍFICO (1º INTENTO)

DE MERENDA: CABAZAS E FANTASMAS

No Samaín

30 de outubro de 2019

FESTA DE SAMAÍN

FESTA DO SAMAÍN/HALLOWEEN NO CENTRO

Como viñemos anunciando en días anteriores, celebramos a festa do Samaín o día os días 29, 30 e 31 con diversas actividades que xa fomos relatando.

Velaquí as imaxes máis destacadas da festa e do concurso de cabazas celebrados o día 31 de outubro:

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA SAMAÍN

Con motivo da celebración da festa do Samaín queremos recomendarvos algunhas lecturas moi interesantes para gozar destes días de festa:

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE NO CENTRO

Con motivo da celebración da festa do Samaín ou Halloween (véspera de Todos os Santos), imos celebrar diversas actividades para conmemorar esta festa. Podes ver o resultado das mesmas no blog da biblioteca. Que pasedes unha boa ponte festiva and Happy Halloween!!!

O CEIP Gándara Sofán xa está engalanado para conmemorar esta data:

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVEN

2ª XORNADA DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN

Hoxe martes, levamos a cabo unha actividade moi interesante, divertida e creativa da man do Plan Proxecta, no que o noso centro está a participar dende hai varios anos. A actividade Educachef permitiu ao noso alumnado crear un prato moi especial relacionado cun personaxe típico desta festa: A Bruxa!!! O resultado foi delicioso:

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVEN

3 DÍAS DE FESTA DO SAMAÍN, HALLOWEEN

Comezamos a semana chea de actividades para conmemorar unha festa que ao noso alumnado lle encanta: O Samaín ou Halloween (véspera de Todos Os Santos).

Iniciamos as actividades cun plan lector conxunto onde visionamos unha curtametraxe de terror (titulada Os Paiasos Asasinos) e grabada polo antigo alumnado de 6º curso de Educación Primaria. Posteriormente, varios alumnos do actual 6º curso leron as súas historias de medo a todos os nenos e nenas do centro. Velaquí tedes algunhas imaxes:

DEFUNTO DELICIOSO

Seguindo co proceso de creación de poemas, con motivo da celebración do Samaín creamos o noso Defunto Delicioso, un poema moi terrorífico creado por todo o alumnado do Gándara Sofán!!!

MANUALIDADES SAMAÍN

Mostámosvos algunhas das manualidades que fixemos no Samaín. A que son terroríficas?