Recursos didácticos

O ENTROIDO EN 3º

Chegou o gran día, chegou o ENTROIDO!!

Este ano disfrazámonos de POETAS E POETISAS! Pasámolo xenial nesta fermosa festa!!

ANTEFACES DE ENTROIDO

Preparándonos para o entroido, en plástica realizamos estos fantásticos antefaces tan orixinais e coloridos.

ORELLAS DE ENTROIDO

Os nenos de 3º de primaria elaboramos masa de orellas días antes do entroido. Algúns trouxemos a proba, e estaban riquísimas!!!

SAN VALENTÍN EN 3º

Hoxe é San Valentín e por iso posamos, exhibindo os nosos CORAZÓNS!!

Os nenos e nenas de 3º celebramos o 14 de febreiro facendo un árbol cheo de AMOR!!

PRIMEIRAS EXPOSICIÓNS NA AULA

O pasado mes de xaneiro estivemos facendo descricións de animais por grupos. Distribuíron as tarefas e nas clases de titoría foron dándolle forma ao traballo. Estas son as instantáneas das exposicións na aula.

Para ser a primeira vez...  fixérono MOI BEN!!

SAÍDA DE 3º E 4º AO MUNCYT

O martes 12 de febreiro os nenos e nenas de 3º e 4º de primaria fomos de visita ao Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT).

Antes de ir ao museo, estivemos no Monte de San Pedro, aproveitando o bo tempo que nos acompañou, para merendar e xogar un pouco.

ACTIVIDADES CO HORTO ESCOLAR 2018/2019

HOXE OS/AS NENOS/AS DE 1º DE EP ESTIVERON PREPARANDO A TERRA DO NOSO HORTO ESCOLAR.

NADAL 2018

OS/AS NENOS/AS DE 1º DE EP ENTREGANDO AO CARTEIRO AS SÚAS POSTAIS DE NADALRisa!!!!

NADAL 2018

OS/AS ALUMNOS/AS DE 1º E DE 2º PASÁRONNO MOI BEN DECORANDO O COLE E ENSAIANDO PARA O FESTIVAL DO NADAL 2018!!!!!!

REPASA XOGANDO E DE FORMA DIVERTIDA

- Imos repasar o aprendido en 3º e 4º de  E. Primaria de forma divertida , para iso pincha no libriño