PEQUEFEIRA

Pequefeira en Carballo

O venres 31 de maio, o curso de 2º de primaria acudimos a vender na feira os produtos que se cultivaron no invernadoiro durante este curso. Foi moi divertido e gracias ás familias conseguimos vender todo. Noraboa!!!

MAXIA

Maxia no cole

Que divertida é a maxia!!! Gracias á ANPA poidemos disfrutar no cole dun divertido día de maxia.

ACTIVIDADES CO HORTO ESCOLAR 2018/2019

HOXE OS/AS NENOS/AS DE 1º DE EP ESTIVERON PREPARANDO A TERRA DO NOSO HORTO ESCOLAR.

NADAL 2018

OS/AS NENOS/AS DE 1º DE EP ENTREGANDO AO CARTEIRO AS SÚAS POSTAIS DE NADALRisa!!!!

NADAL 2018

OS/AS ALUMNOS/AS DE 1º E DE 2º PASÁRONNO MOI BEN DECORANDO O COLE E ENSAIANDO PARA O FESTIVAL DO NADAL 2018!!!!!!

SAMAÍN

Chegou o Samaín!!! Todos e todas traballamos moito coas nosas familias, facendo unhas cabazas moi terroríficas e orixinais. Tamén tivemos a oportunidade de disfrazarnos e pasámolo moi ben!!!!

TALLER SAUDABLE

Asistimos a un taller saudable, onde nos explicaron a pirámide de alimentos e fixemos unha bruxa moi terrorífica, pero tamén moi comestible!!!

TABOLEIRO DA LINGUA

Con motivo da celebración do día das bibliotecas, participamos con todo o cole no taboleiro da lingua, colocando os refráns que trouxemos de casa coa colaboración das nosas familias.

Benvidos ao curso 2018/19

1º de EP

2º de EP

FESTA DO SAMAÍN

O 31 de outubro celebramos unha festa celta chamada Samaín, na que o alumnado disfrutou moito coas cabazas e os disfraces. Canto medo!!!!