Máis contidos..

Ola a tod@s!! Como ides?  Agardo  que máis ou menos ben...tede en conta que xa vai unha semana menos!! así que moito ánimo e forza!!

As  recomendacións para estes días, son que na medida das circunstancias mateñades mais ou menos o horario semanal das clases, aínda que non ten que ser o mesmo tempo...para seguir mantendo rutinas...As tarefas que vos deixamos colgadas así coma recursos son para que vaiades facendo pouco a pouco a medida que vaian pasando os días, non hai que facelas todas xuntas..e tampouco é obrigatorio facelas...trátase de que non esquezades o aprendido e para seguir reforzando aprendizaxes...e aproveitar un pouco o tempo...

Aqui vos deixamos o conto do que esta acontecer estes dias.. do que podedes facer ficha de lectura e debuxo... https://youtu.be/4MDVUDe2Ifs

Se tedes algunha dubida ou consulta, estamos a vosa disposición nos seguintes correos:

para os alumno@s de Nuria de 2ª B - nuria2primaria@gmail.com e para os alumno@s de   Susana 2º A -  pitufina30@gmail.com

Hoxe vos deixamos colgados recursos de ortografía,  de restas levadas, multiplicacións con unha cifra, algúns retos que podedes intentar facer na casa, actividades para traballar a atención e debuxos para colorear...e o tema 3 de ciencias naturais tedes que rematalo este venres 27.

Un bico grande para tod@s os nos@s alumn@s e as súas familias, agardamos velos axiña...vos botamos de menos!!

AdxuntoTamaño
multiplicaciones-de-un-numero-de-dos-cifras-por-un-numero-de-una-cifra-fichas-1-100.pdf.pdf140.26 KB
restas-de-dos-cifras-con-y-sin-llevada-1.pdf.pdf30.82 KB
500-IMAGENES-COLOREAR_Parte1.pdf8.52 MB