Admisión alumnado 2015-2016

Información sobre o proceso de admisión de alumnado curso 2015-2016

LISTAXES DE GRUPOS DE ALUMNOS PARA O CURSO 2015-2016

Nos arquivos adxuntos poden consultarse a distribución dos alumnos/as por clases para o curso 2015/16.

Aqueles alumnos/as que non figuren nas listaxes, deben consultar en Secretaría o seu grupo clase.

LISTAXES DE GRUPOS DE ALUMNOS PARA O CURSO 2015-2016

Nos arquivos adxuntos pode consultarse a distribución de alumnos/as por grupos/clase para o curso 2015-2016.

Os alumnos que están formalizando o proceso de matrícula deben consultar o seu grupo/clase na secretaría do centro.

ADXUDICACIÓN DE PRAZAS DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

No seguinte enlace pode consultarse a  TÁBOA DE ADXUDICACIÓN DE PRAZAS DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN  PARA O CURSO 2015/16.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015/16

PREMA AQUI

Nota: nos vindeiros días reuniráse a Comisión de Escolarización e, seguindo instrucións da Xefatura Territorial que habilitou unha terceira aula de 4º de E.I. (3 anos) no CEIP Fogar, outorgaralle praza neste centro ata o número 76 incluído.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015/16

CONTRA ESTAS LISTAXES PROVISIONAIS HABERÁ UN PRAZO DE RECLAMACIÓN (ANTE O CONSELLO ESCOLAR) DE 5 DÍAS HÁBILES CONTADOS A PARTIR DO DÍA SEGUINTE A ESTA PUBLICACIÓN

Ver arquivos adxuntos