Fútbol sala

FUTBOL SALA ANPA AVILÉS DE TARAMANCOS

FÚTBOL SALA CATEGORÍA ALEVÍN 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA 2012-2013

COPA DE FÚTBOL SALA ANPA VIRXE DO MAR.

O vindiero Domingo 2 de Xuño o noso equipo de Fútbol Sala Alevín disputará a copa de fútbol sala organizada pola Anpa do Instituto Virxe do Mar, unha competición que cada ano se vai consolidando e mellorando o seu nivel. Os noso equipo comezará a competición ás 10 da maña no Polideportivo Municipal, enfrentándose en semifinais ó Portosín, de seguro será un emocionante partido contra un rival que na liga de deporte escolar nos venceu por 6-4. Se gañamos, do que estamos máis que seguros, disputaremos a Final ás 16 horas tamén no Pabillón Municipal contra o vencedor da outra semifinal (Noia FS A ou Noia FS B). MOITA SORTE!!!!!!!!!

Descargate aqui o calendario da Copa Fútbol Sala Anpa Virxe do Mar

Descargate aqui o calendario de competición

Nesta temporada 2012-2013 o noso equipo de categoría alevín está formado polos seguintes alumnos

Porteiros: Jorge Mariño Castaño

FÚTBOL SALA CATEGORÍA PRE-ALEVÍN 1º, 2º E 3º DE PRIMARIA, 2012-2013

Esta temporada non nos foi posible competir nesta categoría, xa que precisaríamos dacordo as normas da competición máis alumnos de 3º de primaria para poder competir, como alternativa e para que os máis pequenos vaian familiarizándose coa competición e desfruten de xogar contra outros nenos estamos organizando partidos amistosos contra outros equipos de nenos en idades semellantes, o que de seguro lles aportará moita experiencia para o ano que ven poder competir no deporte escolar.

Nesta temporada 2012-2013 o noso equipo de categoría pre-alevín está formado polos seguintes alumnos

Porteiro:

Alas:

Ala Pivot:

Ala Cierre:

Entrenador: Dani

Estes son os resultados acadados ata o momento neses partidos amistosos.

Portosín A
Anpa Avilés de Taramancos 0
Noia Fútbol Sala
Anpa Avilés de Taramancos

Entrenando no pabillón municipal.