TAEKWONDO; COPA INTERNACIONAL CIDADE DA CORUÑA

O pasado 18 de Maio disputouse na Coruña a 8ª edición da Copa Internacional de Taekwondo cidade da Coruña,e de novo alédanos comunicarvos que:

SUBCAMPIÓN NA CATEGORÍA DE MENOS DE 33 KG

Dende aqui queremos felicitarche pola gran temporada que estás relizando e animarche a que sigas traballando así.

TAEKWONDO, PROGRAMA XOGADE DA XUNTA DE GALICIA

O pasado sábado 8 de Xuño desputouse en Arteixo a final do Campionato Galego de Deporte escolar do Programa Xogade da Xunta de Galicia, e comunicámosvos que:

MEDAIA DE BRONCE NA CATEGORÍA DE MENOS DE 33 KG

Non podemos máis que felicitar a Ángel pola magnifica tempada realizada, xa que en tódalas competición nas que participou, voltou cunha medaia ó pescozo. O vindeiro ano Ángel xa non estará no centro, pero de seguro temos canteira suficiente na nosa actividade de Taekwondo para mellorar os seus resultados ainda que sen dúbida será complicado, pero un bonito reto para os rapaces que o curso que ven participen nesta actividade.

Agradecer tamén por suposto o noso Maestro de Taekwondo Pablo Carou o traballo realizado cos alumnos, e por demostrar que dende as actividades extraescolares se poden alcanzar metas moi altas no deporte.

O pasado 4 de Abril disputouse en Betanzos a competición de Taekwondo Fase Provinvial, pertencente ó programa Xogade, de deporte escolar da Xunta de Galicia, e alédanos comunicarvos que:

CAMPIÓN NA CATEGORÍA DE MENOS DE 33 KG

Moitas felicidades Ángel e moita sorte para a fase Rexional donde estamos seguros que volverás a facer un gran papel.

ATLETISMO, PROGRAMA XOGADE DA XUNTA DE GALICIA

O pasado 16 de Febreiro celebrouse en Acea da Ma (Culleredo) o Campionato Provincial da Coruña, pertencente ó programa Xogade de Deporte escolar organizado pola Xunta de Galicia, no que participan tanto clubes deportivos como centros educativos.

Alédanos comunicarvos que a alumna:

ESTHER BLANCO OLIVARES DE 6º DE PRIMARIA, resultou CAMPIONA PROVINCIAL na categoría Individual Infantil Feminino.

Esther compite no deporte escolar a través do Clube Atletismo Élide Noia, dende a Anpa estamos traballando para que os nosos alumnos compitan no deporte escolar en nome do Centro.

Dende a Anpa queremos felicitar a Esther e desexarlle toda a sorte para a seguinte fase do campionato, da que vos manteremos informados.

INFORMACIÓN DEPORTIVA DOS ALUMNOS

Dende a Anpa queremos adicar este espazo a promocionar a importancia do deporte en idade escolar, para iso adicaremos este espacio para dar a coñecer a tódolos usuarios do centro a información deportiva dos alumnos, que en unha ou otra disciplina están competindo a diferentes nivéis.

Por parte da Anpa, neste curso 2012-2013 estanse a organizar as seguintes actividades extraescolares de caracter deportivo Taekwondo, Fútbol Sala e Piscina, e participamos no programa Xogade da Xunta de Galicia, ( http://deporte.xunta.es/index.php?idMenu=100&idIdioma=2 ) nas categorías de Fútbol Sala e Taekwondo.

A nosa intención e ir pouco a pouco incrementando as disciplinas nas que a Anpa poida competir.

A información referente a Fútbol Sala e Taekwondo poderedes atopala nos apartados específicos premendo a pestana de deportes.