Escolares, Complementarias, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro, Matemáticas

FEIRA DO LIBRO EN FERROL

O Concello de Ferrol organiza a Feira do Libro dende o 19 ao 21 de abril.

No adxunto tedes o cartaz dispoñible.

BAXI FERROL - VISITA AO CENTRO

O 10 de abril tivemos a sorte de recibir a visita dalgúns membros do equipo de baloncesto feminino da nosa cidade, o BAXI FERROL.

Compartiron un rato con todo o alumnado do centro, contestando a todas as dúbidas e consultas que lle fixeron; e por riba ao rematar practicaron uns tiros as canastas.

Grazas pola visita e sorte neste treito final do campionato.

DÍA DA INTERCULTURALIDAD 2024

O centro adica tódolos anos unha xornada á INTERCULTURALIDADE para visibilizar que vivimos nun mundo multicultural que inflúe e complementa a nosa educación como membros dunha comunidade escolar.

Este ano adicamos esta data a UCRAÍNA.

ENTROIDO 2024

Xa estamos a voltas co entroido deste ano 2024 e aproveitando a proximidade dos xogos olímpicos, imos disfrazarnos de atletas de distintas modalidades deportivas.

Ante a posibilidade de choiva para o día do Entroido, este trasládase ao pavillón.

As familias entrarán no recinto do colexio ás 12:00 para situarse na grada do pavillón e nos laterais fóra da pista.

O alumnado irá entrando no recinto e se colocará nos espazos marcados para o desfile.

Ao rematar voltarán ás aulas cos/as titores/as e soamente poderá ser recollido o alumnado que entregou a autorización.

DÍA DA PAZ - CARREIRA SOLIDARIA POLA PAZ

Éxito absoluto, grazas a toda a comunidade por participar nesta acción de vital importancia para a nosa cidade.

O  centro participará o martes 30 de xaneiro nunha carreira solidaria pola paz, onde recaudará alimentos para a Cociña Económica de Ferrol.

O alumnado e profesorado sairá en quendas de tres participantes (EP6-EP3-EI4 / EP5-EP2-EI5 - EP4-EP1-EI6) e fará unha volta arredor do pavillón polideportivo coa entrega de 1 Kg dun alimento non perecedeiro por volta.

Para lograr o noso obxectivo precisamos que as familias aportedes ese día un alimento non perecedeiro (leite, legumes, pasta, etc), que traeran pola mañá para depositar tras a carreira e para concienciar á comunidade educativa da importante labor que se fai dende a Cociña Económica.

Agradecemos a vosa colaboración.

CONCELLO DE FERROL - MARCHAS CICLISTAS

O Concello de Ferrol está organizando unhas marchas populares en bicicleta.

Pinchade no enlace para acceder ás datas.

ENLACE

FESTIVAL DE NADAL PARA AS FAMILIAS

O alumnado ten o pracer de convidar ás familias o día 21 de decembro a partir das 12:00 ao festival de nadal que terá lugar no salón de usos múltiples.

A entrada será pola porta principal e aquelas familias que desexedes sair despois dalgunha actuación, debedes facelo pola porta de saída de usos múltiples para permitir a entrada dos demáis.

PONTE NO MEU LUGAR

O día 14 de decembro o alumnado de 6º de Educación Primaria participará na acción  "Ponte no meu lugar" organizado pola asociación ASPANEPS onde serán quen de coñecer a realidade e o día a día das persoas con discapacidade.

Xa dispoñemos da exposición de carteis polos corredores do colexio, que será complementado cun traballo grupal e práctico.

Dita experiencia resulta gratificante e enriquecedera para o alumnado como cidadáns dunha sociedade plural e diversa.

FANPA - DÍA DA FAMILIA

O sábado día 16 Ferrol celebrará o seu I DÍA DA FAMILIA, mediante a posta en marcha dun programa de actuacións organizado pola Asociación de Veciños da Madalena e financiado polo Concello de Ferrol.
O I DÍA DA FAMILIA DE FERROL terá como epicentro principal a praza de Amboaxe.

As 11 da mañá, o antigo Hospicio situado na rúa Méndez Núñez, acollerá aos participantes do I CERTAME DE PINTURA RÁPIDA DO DÍA DA FAMILIA DE FERROL que previamente deberán inscribirse enviando un correo a diadafamiliadeferrol@gmail.com. As bases poden consultarse nas redes sociais da asociación @avv.da.madalena. Os artistas poderán realizar a súa obra baseada no barrio da Madalena ata as 19 h., momento no que deberán achegar as súas propostas ao propio Hospicio no que un xurado valorará cada unha delas e otorgará os premios, 300 euros á mellor obra e 100 a segunda e terceira, respectivamente.

O programa continuará ás 11:30 h., na propia praza de Amboaxe, momento no que comenzará a divertida competición familiar de XOGOS TRADICIONAIS, nos que centenares de familias de Ferrol poderán desfrutar coa participación en xogos populais como o pañuelo, tira da corda, carreiras de sacos… Haberá dous sesións. Unha ás 11:30 e outra ás 12:30 h.

Para participar as familias deberán enviar previamente un Whatsapp ao número: 663 333 863 indicando o nome da familia, número de membros (máx. 5) e a sesión que prefire (11:30 ou 12:30 hrs).

A familia gañadora desfrutará dun gran premio, un xantar ou cea nun restaurante de Ferrol para todos os membros participantes.

Mentres Ferrol xoga en familia, entre as 12:00 e as 13:00 h. o grupo Folclórico ARNELA DE CARRALESE alegrará coa súa música as rúas e prazas do barrio da Madalena.

A xornada de tarde dará comezo ás 6 da tarde coa GRAN FESTA DO I DÍA DA FAMILIA DE FERROL que terá lugar na propia praza de Amboaxe e correrá a cargo do TEATRO CALAVERA. Un espectáculo con música, bailes e xogos participativos para divertirse en familia.

* No caso de climatoloxía adversa, o evento será posposto.

LIBRO CIENCIA - TOUPICIENCIA

Dende Guindastre Edición tedes dispoñible un libro adicado á ciencia.

Na seguinte ligazón tedes acceso a uns vídeos explicativos

Acceso ao libro en PDF ou dixital