SUSPENSIÓN DAS CLASES POR PREVENCIÓN DE CONTAXIO POR CORONAVIRUS

Suspéndense oficialmente as clases, o mañanceiro, o comedor e as actividades extraescolares

Hoxe xoves 12/03/2020: a xornada transcurrirá con normalidade tanto no centro, como no comedor como nas actividades extraescolares.

Mañá venres 13/03/2020: a asistencia ao mañanceiro, ao cole, ao comedor e ás actividades extraescolares será voluntaria aínda que desaconséllase á asistencia.

A partir do luns 16/03/20 e a contar os seguintes 14 días, quedan oficialmente suspendidas as clases, o mañanceiro, o comedor e as actividades extraescolares do Emilio González López e en xeral de todos as escolas públicas e privadas de Galicia.

Mañá publicaranse no DOG todas estas medidas e vos faremos chegar o documento oficial. Moitas grazas