RESTABLÉCENSE DE NOVO AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DESPOIS DO PARO PREVENTIVO DE XANEIRO.

Estimadas familias,

Alegrámonos de informarvos de que restableceremos as actividades extraescolares a partir do vindeiro luns 1 de marzo (incluido).

Aproveitamos para avisarvos de que nuns días, recibiredes o cargo correspondente ás actividades extraescolares dos meses pasados e a cota de socios e seguro escolar de accidentes se é o caso.

Agradecemos a vosa paciencia e comprensión e agardamos que esteades o mellor posible.

Se tedes calquera dúbida sobre actividades, o cobro ou a dispoñibilidade de prazas nas actividades actuais, por favor, dirixide as vosas consultas a través deste grupo ou do correo anpabrexolema2013@gmail.com.

Atentamente,

A ANPA