You are hereArtigos / Educación Primaria / 4º Ed. Primaria / Artigos

NADAL 2022- 4º E.P. sticky icon

TRABALLO DE MÚSICA 4º - ÚLTIMO TRABALLO sticky icon

OLA!!! BO DÍA!!!

DEIXOVOS O ÚLTIMO TRABALLO DE MÚSICA, PARA OS QUE O QUEIRAN FACER.

UNHA APERTA A TODXS!!!

E UN BO E MERECIDO VERÁN!!!

Tarefas para o alumnado de 4ºB semana 8 de xuño sticky icon

Adxúntase arquivo coa relación de tarefas para o alumnado de 4º B a facer na plataforma virtual da editorial Vicens Vives para comezar na semana do 8 de xuño.

- As tarefas para esta semana inclúen actividades de Matemáticas, Lengua Castelá e Lingua Galega.

- Recordade ler sempre os contidos e facer despois as actividades, premendo despois ao botón "Comprobar" e visualizar os vídeos que vos recomendo. Hai actividades que son de debuxar, redactar... podedes facelas nun caderno ou papel e enviarmas ao correo "4beloisarivadulla@gmail.com" ben escaneadas ou en fotografía.

Adxúntanse dúas fichas de repaso de Matemáticas: unha sobre as unidades de medida de masa e capacidade e outra sobre as medidas do tempo e o diñeiro.

- Adxúntase unha ficha de repaso de Lengua do tema desta semana.

- Destas tres fichas de repaso adxúntanse as solucións.

- Estarei dispoñible na plataforma Abalar e a través do correo electrónico que vos indiquei antes.

Unha aperta e ánimo nesta última semana de traballo!!

ACTIVIDADES 4ºA - 8 XUÑO sticky icon

Bo día!

Unha semana máis, adxúntase arquivo coa relación de tarefas para o alumnado de 4º A.

Na área de Ciencias Sociais, veredes que se adxuntan varios mapas mudos para resolver (Mapa das Comunidades Autónomas de España, mapa das provincias de España e mapa das provincias de Galicia), así como os mesmos mapas xa completos para que poidades comprobar as vosas respostas.

Moito ánimo! Xa queda nadiña...

Tarefas para o alumnado de 4ºB semana 1 de xuño sticky icon

Adxúntase arquivo coa relación de tarefas para o alumnado de 4º B a facer na plataforma virtual da editorial Vicens Vives para comezar na semana do 1 de xuño.

- As tarefas para esta semana inclúen actividades de Matemáticas, Lengua Castelá, Lingua Galega e Ciencias Sociais.

- Recordade ler sempre os contidos e facer despois as actividades, premendo despois ao botón "Comprobar". Hai actividades que son de debuxar, redactar... podedes facelas nun caderno ou papel e enviarmas ao correo "4beloisarivadulla@gmail.com" ben escaneadas ou en fotografía.

Adxúntase unha ficha de repaso de Matemáticas de números decimais; así como a súa solución.

- Adxúntase unha ficha de repaso de Lengua do tema desta semana; así como a súa solución.

- Adxúntanse varios mapas con nomes e máis mudos para que o alumnado resolva na área de Ciencias Sociais (Mapa das Comunidades Autónomas de España, mapa das provincias de España e mapa das provincias de Galicia). Só hai que resolver os tres mapas mudos.

- Adxúntase debuxo da bandeira e máis o escudo de Galicia para colorear e resolver (explícase a actividade na área de Ciencias Sociais).

Moito ánimo nestas últimas semanas de curso!

María Rey.