2º TRIMESTRE

Estimada familia educativa.

La evolución de los contagios últimamente va en aumento por lo que es importante recordar algunas pautas de actuación y colaboración para la organización del centro:

- Guardar distancia de seguridad.

- Usar mascarilla en todo momento.

- Lavar las manos de forma adecuada-

- Ventilación natural y cruzada, siguiendo el modelo aportado por la Xunta de Galicia.

- Respetar la encuesta autodiagnótico( fiebre, tos, dolor de garganta, contacto con positivos, etc..).

Muchas gracias por vuestra ayuda y comprensión en estos tiempos que estamos viviendo.

Un saludo, mucho ánimo y hasta el lunes 11 de enero.

Dirección y maestros del CEIP O Bolo.

Os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria,

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

Reunión coas familias

Estimadas familias,

Debido a situación que nos atopamos co Covid 19, atopamos necesaria unha primeira toma de contacto coas famiias dos nosos alumnos.

Convocamoslles a unha reunión o vindeiro mércores 9 de setembro as 15:15 p.m.

A devandita reunión rogamos a presenza  dun familiar por neno. Para poder manter as distancias de seguridade polo protócolo.