DÍA DA MULLER TRABALLADORA (8 de Marzo)

Álbum: 2.1 Conmemoracións /celebracións e otras actividades -> DÍA DA MULLER

Para celebrar o "Día Internacional da Muller Traballadora", levamos a cabo diferentes actividades para que as nenas e nenos do colexio tomasen conciencia da importancia que ten o ía a día para a igualdad de xénero. Entre as actividades que realizamos:

• Xincana pola igualdade: todos os alumnos/as do colexio participarón nunha xincana que tiña  como obxectivo facer reflexionar aos nenos e nenas a través do xogo sobre o papel da muller na nosa sociedade.
  • Mural mulleres do mar: o alumnado de 1º de Educación Primaria elaborou un mural recollendo información sobre as mulleres que traballan no mar, relacionando este día co noso proxecto de centro “O mar”.
  • Manualidades en infantil de pulseiras.
  • Video cuentos.
  • Vídeo “Mulleres do mar”: a través deste vídeo, as nenas do cole puxeron voz ás mulleres do mar.

album | by Dr. Radut