Proxecto Educativo, Normas de Organización e Funcionamento, Documentos Organizativos, Programacións Didácticas, Programación Xeral Anual, Contratos Programa, Plan de Mellora das Bibliotecas Escolares (PLAMBE)

Programación Xeral Anual

Podedes consultar a PXA do centro pinchando aquí.

Contratos Programa 2020-21

A iniciativa de contratos-programa trata de constituír un instrumento de apoio aos centros para que, dentro da súa autonomía, poidan desenvolver un plan de mellora no que se poida, en función das necesidades detectadas e do proxecto educativo, potenciar, de forma prioritaria, o desenvolvemento das competencias clave, mellorar a convivencia, reducir as taxas de abandono escolar temperán, promover a igualdade de xénero e a inclusión, mellorar a competencia socioemocional, afondar no logro da excelencia educativa, promover a actividade física, así como proporcionar atención educativa para a compensación de desigualdades na educación.

Pinchade na imaxe para saber máis.

Proxecto PLAMBE

O Plan LÍA de bibliotecas escolares para o período 2016/2020 ten como un dos seus obxectivos o de dotar os centros educativos de bibliotecas escolares útiles, estables, sustentables e acordes coas necesidades do século XXI. Entre os doce ámbitos de actuación definidos como «desafíos», a rede de bibliotecas escolares precisa de actuacións continuadas para lograr avances na renovación das bibliotecas da totalidades dos centros, de forma progresiva.

Pinchade na imaxe para saber máis.