TEMPO DE NADAL.

Nas semanas previas ao Nadal realizamos unha exposición de libros de Nadal e de inverno, aportados polo alumnado e a biblioteca do centro.

Preparamos un mural con "Felicitacións para o Mundo" en distintos idiomas.

Como se vén facendo nestas datas, distribuímos entre as familias do alumnado unha nova guía de lecturas, que podedes consultar no apartado "O Recuncho de Tepo".

O día 22 de decembro celebramos no colexio o Festival de Nadal ao que asistiron as familias. Nel representamos a obra de teatro "A noite das mudanzas", cantamos panxoliñas, interpretamos unha melodía coa frauta e bailamos.

Como remate deste acto entregamos os premios a "O máis León ou Leoa" de cada curso. Estes foron:

• Katiana, Nohemí e Ismael de Educación Infantil.
  • Dani de 1º.
  • Uxía de 2º.
  • Ana de 3º.
  • Sandra de 4º.
  • Andrea de 5º.
  • Soralla de 6º.

Logo visitáronnos os Reis Magos que viñan cargados de agasallos para todos e aos que os máis pequechos lles entregaron as súas cartas.

Por último asistimos á proxección da película "El Lince perdido".

BO NADAL E FELICES LECTURAS!!!