SIMULACRO DE EVACUACIÓN

FEITO CON ÉXITO

O SIMULACRO DE EVACUACIÓN DO CENTRO

BLANCANIEVES

Obra representada por nais de alumnos e alumnas para conmemorar o día do libro

DÍA DO LIBRO

O DÍA 23 DE ABRIL CELEBRAMOS A ACTIVIDADE APADRIÑA UN LECTOR NA QUE OS ALUMNOS MAIORES LEN CONTOS ÓS MÁIS PEQUENOS. Se queres ver as fotos preme na imaxe.

ENTROIDO 2012

O Entroido deste ano foi espectacular. Dedicámolo ao Bosque. Se queres ver as fotos preme na imaxe. Para máis información entra no BLOG CANISTREL

EL SUPERBARBERO DE SEVILLA

Os alumnos de 5º curso acudimos ó auditorio de Ourense para asistir a unha representación de ÓPERA adaptada para nenos. Foi unha obra estupenda.

Aquí tes un curioso vídeo de debuxos animados para que recordes a FÍGARO

Función teatral

O grupo de teatro de actividades extraescolares representou para os alumnos do Centro a obra

"UN CASO PARA MARLOW"

O famoso detective Marlow pasa por apuros económicos cando ó seu despacho chega una muller moi rica para pedirlle que resolva o caso da desaparición do seu queridiiiiisimo marido.

Cos seus axudantes Marlou ponse ó frente do caso sen sospeitar que son estos os que están implicados na trama para solucionar poderlle pagar ó caseiro.