Magosto e Día do Peón, festa rachada!

O venres día 11 de novembro celebramos na escola o Magosto e o Día do Peón. Foi unha xornada festiva na que desfrutamos moito todos xuntos, alumnado, profesorado e familias, bailando os peóns e degustando castañas asadas e chocolate quente grazas á ANPA que, como sempre, colaborou co centro de xeito totalmente desinteresado. Moitas grazas!

Para rematar a festa, houbo unha repichoca na que participaron alumnado e familias tocando música tradicional galega. Son uns auténticos e auténticas artistas, da xenio escoitalos! Non parabamos de pedirlles outra e outra, así que tocaron moitos bises e, a maioría, aproveitamos para botar uns bailes. Foi unha festa rachada!

Foi unha marabilla desfrutar desta festa xuntas e xuntos. Para o ano, repetimos, non?