Outubro 2021

EN 3 ANOS COMEZAMOS A ESCOLA CON ILUSIÓN

Xs nenxs  de 3 anos comezamos a escola por primeira vez polo que este mes adicamolo a coñecer este entorno, explorar diferentes materiais e realizar actividades manipulativas e xogos para coñecernos mellor e sentirnos a gusto.

ARRECENDO A OUTONO

Calquera momento pode ser de aprendizaxe, tal e como vemos nesta imaxe, aproveitando as pingueiras que producia a chuvia, xs nenxs colocaron este recipiente e observaron con moita atención como se foi enchendo.

Recibimos unha carta chea de agasallos do outono, gustounos tanto, que decidimos facer unha para que cada un poda levala ás súas casas, fixándonos no remitente e destinatario para que así poda chegar ao seu destino.

Nesta época do ano atopamos moitos caracois no patio, resúltanos fascinantes, polo que fixemos os nosos propios caracois.

Coas follas, castañas, landras, abelás, ourizos, noces, ... que foron traendo xs nenxs, realizamos actividades de conteo, clasificacións, series, actividades artísticas, de lectoescritura...  moitas gracias pola vosa colaboración!

Ademais, este mes vén cargado de sustos. Pasade un terrorífico Samaín! HAHAHAHA!

Comezamos o último curso de infantil!

Entramos no outono con moita ilusión,

creando proxectos que enchen os nosos corazóns.

As praias xa están limpas, a lúa xa a probamos

E agora con moitas ganas, ó espazo nos marchamos!

Este ano, comezamos 5 anos cun conto moi especial: “A que sabe a lúa”. Fixemos actividades sobre o conto  con distintas técnicas, pasámolo fenomenal.

E cando chegou o outono, creamos o recanto con follas, castañas, abelás... facendo a nosa propia paisaxe de outono, xunto con grafismos e manualidades, ademais de saír ao exterior a xogar coas follas que caen das árbores do patio. Foi moi divertido!

Na clase, tamén xogamos cun material que nos encanta: as regretas. Fixemos carreiras, series, muros dos números...

E por fin fixemos unha saída!! Botámolas moito de menos, así que coas gañas que tíñamos deixamos a praia da Calzoa superlimpa.

Agora, tócanos desfrutar do Samaín e comezar a investigar todas esas dúbidas que temos acerca do universo. Xa vos iremos contando que descubrimos!