« Abril 2024 »

EDLG

Actividades propostas polo ENDL.

Rosalía 2024

Un ano máis participamos na proposta daAsociación de escritoras e escritores en lingua galega- no día de Rosalía de Castro.

Nesta ocasión o alumnado de 3º a 6º de EP lembra a Rosalía co seu poema máis emblemático:

"Adiós ríos, adiós fontes" que é a despedida dun home que ten que deixar o lugar onde naceu para procurar traballo lonxe. A persoa que se expresa neses versos é consciente de que probabelmente non poida voltar nunca ao seu país e que vai ter difícil comunicarse de novo cos seus seres queridos: é unha despedida para sempre. Rosalía quixo, a través de poemas coma ese, que se falase de problemas que afectaba a moitas galegas e moitos galegos sen poder e sen diñeiro

III CERTAME DE POESÍA BEATRIZ DA SERRA

Un ano máis temos o pracer de comunicarvos que o noso alumnado está entre os premiados/as e mencións no III CERTAME DE POESÍA CURTA BEATRIZ DA SERRA.

A iniciativa deste certame naceu en pleno confinamento, no ano 2020, e mantense co espírito de incentivar a rapazada do Val Miñor na expresión poética na nosa lingua.

Parabéns a tod@s @s participantes e ao profesorado que alenta a escrita e a participación nas aulas.

CATEGORÍA A:

Primeiro Premio:

-Xiana Costa González (5ºEP) co poema Diversión.

Segundo Premio:

-Mateo Porto Covelo (6ºEP) co poema Follas de mil cores.

Mencións do xurado:

-Xiana Costa González (5ºEP) co poema Primavera.

-Laura Burgo Rosendo (6ºEP) co poema Pesadelos.