Educación Física

XOGADE: CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 11 de xaneiro, disputouse a “Fase Comarcal” de Campo a Través dentro do programa Xogade, no que o noso centro participa para desenvolver varias actividades deportivas.

Os rapaces e rapazas de 5º de Educación Primaria acudiron nesta primeira fase á que asistiron un total de 800 nenos e nenas de distintas idades e diversos centros educativos de varios concellos pertencentes á costa da morte.

Encontro deportivo no CPI Alcalde Xosé Pichel

Mañá mércores o alumnado de 4º de E.P. participará nun encontro deportivo con nenos/as do mesmo curso no CPI Alcalde Xosé Pichel. Nesta xornada xogarán a brilé, balón torre e fútbol sen balón. A saída desde o centro será ás 9:45h., estando prevista a chegada ao centro ás 13h.

Campo a través en Cee

O pasado venres 4 de decembro os nenos/as do CEIP Canosa-Rus participaron na fase comarcal de Costa da Morte de campo a través en Cee, dentro do programa Xogade da Xunta de Galicia.

Xornada deportiva CPI Alcalde Xosé Pichel

O pasado martes 27 de xaneiro as nenas/os de 6º de E.P. foron ao CPI Alcalde Xosé Pichel para participar nunha Xornada deportiva e de convivencia cos nenos/as do citado centro. Para coñecer os xogos que se realizaron e ver unha montaxe de como se desenvolveu o día podedes acceder ao blogue de E.F.: Superformigas.

Campo a través en Cee

O día 5 de decembro os nenos/as de 3º e 5º de primaria acudiron á localidade de Cee para participar nunha carreira de campo a través con outros centros da zona de Costa da Morte. O día acompañou e puideron disputar as diferentes distancias sen preocuparse por chegar mollados/as á meta.

Xuntos podemos!

Nesta nova podedes acceder á descarga de todos documentos necesarios para a elaboración do proxecto de acrosport.

STORYBOARD

ELEMENTOS MÍNIMOS

RÚBRICA

EXEMPLO DE STORYBOARD E AVALIACIÓN

No blogue de EF podedes acceder aos diferentes recursos para a elaboración das imaxes, á música e as temáticas seleccionadas por vós.

Espero que vos sirva de axuda.

Carreira campo a través en Cee

O próximo venres 5 de decembro os nenos/as de 3º e 5º de E.P. participarán nunha carreira de campo a través que está incluida no programa deportivo, organizado pola Xunta de Galicia, Xogade. A proba realizarase na localidade de Cee. Os rapaces/zas terán que correr diferentes distancias en función do seu ano de nacemento, ubicándose deste xeito en diferentes categorías. Esta é a primeira fase, no caso de clasificarse algún neno/a para a seguinte proba notificariamolo coa suficiente antelación.

Xornada Final Torneo de Brilé

Imaxes da xornada final do Torneo de Brilé.

Xogos Populares

Xornada de Xogos populares

Xornada deportiva co CPI Alcalde Xosé Pichel

O próximo venres os alumnos/as de 6º de EP acudirán ao CPI Alcalde Xosé Pichel de Coristanco para participar nunha xornada deportiva e de convivencia, onde poderán xogar cos nenos/as dos mesmos cursos do centro anfitrión misturándose en diferentes equipos. Os nenos/as xogarán ao brilé, ao balón torre e ao fútbol sen balón, tendo en conta que a xornada terá un carácter lúdico e non competitivo.

Encontro deportivo

Ola a todos/as, o pasado venres 31 de maio os nenos/as de 5º e 6º do CPI Alcalde Xosé Pichel (Coristanco) acudiron ao noso centro para participar nunha xornada deportiva, na que se practicaron xogos coma o brilé, balón torre e ultimate. Os nosos alumnos/as xa acudiran anteriormente ao outro centro de Coristanco, e en vista do éxito decidimops continuar coa iniciativa, esta vez con outra sede.

Xogamos coas capacidades físicas 3

Xogamos coas capacidades físicas