3º ciclo de EP

Actividades varias neste mes de outubro: Asociación Íntegro e Asociación Vieiro.

O  xoves día 20 de outubro tivemos unha visita no centro para o alumnado de 6º de EP da Asocaión Íntegro coa campaña da prevención da lesión medular. Tres chicos contáronnos a súa experiencia na biblioteca do cole e despois os rapac@s puideron disfrutar con eles do deporte en cadeira de rodas probando a xogar ao baloncesto e a outros deportes. Agradecemos  a participación de Íntegro e de estes chicos no noso centro, foi unha xornada moi enriquecedora e divertida para o noso alumnado.

Webquest sobre o Entroido

O titor de 5º de E.P. proponlles aos alumnos/as de 3º ciclo unha webquest para que aprendan máis sobre A festa do Entroido. A través desta actividade poderanse coñecer novos datos e nova información sobre esta festa de Galicia.

Se picades no enlace poderedes acceder ao blogue onde está aloxada esta webquest.