Web do CEIP Plurilingüe do Camiño Inglés
Proceso de admisión e matrícula 2017-2018
Listaxe definitiva de alumnado. Admisión Curso 2017/2018.
Publícase listaxe definitiva. Pódese interpor recurso de alzada ante a Xefatura Territorial de A Coruña no prazo dun mes a comezar o 15 de maio de 2017.
Listaxe provisional de alumnado. Admisión Curso 2017/2018.
Públicase listaxe provisional. Haberá cinco días hábiles para posibles reclamacións a partires de mañá 25 de abril. A listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio.
Unha vez rematado o proceso ordinario de admisión recibíronse as seguintes solicitudes:
4º EI_30 + 1 fóra de prazo (Hai que baremar, xa que só se ofertan 25 prazas)
5º EI_2 (Quedan excluídos ao non haber prazas)
6º EI_1 (Queda admitido por haber vacantes)
1º EP_1 (Queda exluído por non haber prazas)
2º EP_2 (Non se sabe polo momento) (Quedan excluídos)
3º EP_3 (Hai que baremar, xa que só hai dúas vacantes)
4º EP_1 (Queda admitido por haber prazas)
5º EP_1 (Queda admitido por haber prazas)
6º EP_0
A inspección trasladou as instrucións que están en cursiva.
Hoxe, 29 de marzo, aínda non estamos en condicións de sacar listas provisorias de admitidos e excluídos, pero se alguén quere alegar algo con respecto a puntuación necesaria para a baremación, pode facelo. Todas as solicitudes permitiron a consulta telemática dos datos pero se alguén quere aportar algo novo pode facelo ata o 12 de abril.
Os criterios que serán tidos en consideración serán os establecidos pola normativa:
- Irmá ou irmán matriculados no centro.
- Pai, nai, titoras ou titores legais que traballen no centro.
- Renda per cápita da unidade familiar.
- Familia numerosa.
- Familia monoparental.
- Discapacidade.
En caso de empate, segundo orde establecida no sorteo.
Tríptico informativo do centro 2017-2018
Información xeral sobre este proceso
Decreto de admisión de alumnado
Anexo II. Formulario solicitude de admisión. Ligazón á aplicación informática.
Anexo III. Formulario solicitude de matrícula. 20 a 30 de xuño
Letras de prioridade para resolver os empates